|
|
|
|---|---|
Sammy Lundin |
finns det intersse för race (402 meter) på uråsa flygfält i slutet på sommaren? (ligger 2 mil söder om växjö) Vi är ett gäng som hade tänkt hyra stället om det finns intresse, och ju fler vi blir destå billigare blir det per skalle. har ingen tidtagningsutrustning men om just du har en och känner dig manad kan du ju maila. annars får det bli utslags tävling och man får helt enkelt "bjuda upp" till race. detta får absolut inte förknippas med ett annat evenemang kallat "en dag på strippen" då detta ligger på lägre amatör nivå. MAX power |
|
Hade varit kul...... Mvh Patrik 325i -92 |
|
|
Jag kommer med min 535á E28á!! *MORE POWER* |
|
|
Jag kommer!! Skulle vara kul att köra lite... Du kan ju höra av dig till mig om det blir nåt. Min e-mail adress står ju vid namnet ju...Annars så finns jag me på läsarnas galleri. När hade du tänkt att det skulle vara då? Niklas Olsson, BMW M3-94 |
|
Sammy Lundin |
Innan folk ställer in för vintern i alla fall ;-) nä, jag får samråda med mina kompisar och se. En av dom har inte riktigt fått ihop sin konteiner än men den är kanske klar om några veckor. men en näve saabturbos och en och en annan volvo ska jag nog kunna asa med. så ta med alla polare oxå oavsett bilmärke. men komihåg att det är på amatörnivå och antagligen dyker det inte upp någon tidtagningsutrustning heller. men det är ju skitkul att bjuda upp till race oxå... MAX power |
|
Har hört att det är race vid kelmes däck på lördag! Start runt kl 18 , stämmer det eller? Mvh Patrik 325i -92 |
|
Sammy Lundin |
exakt var ligger kelmes däck? tacksam för svar MAX power |
|
Säg bara till när !! Kan nog ordna fram lite "roliga" bilar.. |
|
///M ax |
Säg bara till i god tid så hakar jag på.. Ska snacka lite med polarna och höra om dom kan tänkas vara intresserade!! |
|
Nu är det lite sent för denna gången (var ju igår kväll) men det kommer "garanterat" fler gånger i sommar. Kelmes Däck ligger på väg ut mot Evedal, när du svängt ur rondellen och är på vägen som går mot evedal så har du statiol på vänster sida, sväng höger direkt som är du på väg in på ett industri område, sen är det första till vänster och bara rakt fram, ca 5-600m . Kör du dit och kollar idag så finns det garanterat många svarta ränder i gatan =) ....... Mvh Patrik 325i -92 |
|
|
Nu är det lite sent för denna gången (var ju igår kväll) men det kommer "garanterat" fler gånger i sommar. Kelmes Däck ligger på väg ut mot Evedal, när du svängt ur rondellen och är på vägen som går mot evedal så har du statiol på vänster sida, sväng höger direkt som är du på väg in på ett industri område, sen är det första till vänster och bara rakt fram, ca 5-600m . Kör du dit och kollar idag så finns det garanterat många svarta ränder i gatan =) ....... Mvh Patrik 325i -92 |
|
Sammy Lundin |
Något företag har köpt uråsa flygfält... dom ska/har tippat flis på större delen av rakan. d.v.s uråsa is no more :-( allt som är kvar var en liten snutt. men det skulle köras 201 meter med tidtagning nu någon gång i andra halvan av augusti. vet inte exakt när....jag återkommer med det. MAX power |
|
du menar väll den 25:e??? har jag hört iallafall.... har dom verkligen tippat flis över hela fältet??? vilka as, läste i tidningen att det var sålt men att det skulle dröja ett jävla tag innan dom "tog det i bruk"...... ska det bara köras 201 meter så är det väll ingen mening att vara på uråsa, då duger ju kelmes lika bra.......... Mvh Patrik 325i -92 |
|
Sammy Lundin |
var ligger kelmes?????. jag är ifrån Bromölla och känner inte till något kelmes. försök att beskriva vägen från karlshamn eller någon lite större håla så man hittar: Tack MAX power |
jonnyopipo |
Angående race och konkörning den 25e Augusti. Finns intresse att köra? |
Sammy Lundin |
Är det något race på uråsa den 25:e????? Tacksam för avar innan den 25:e MAX power |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.