|
|
|
|---|---|
|
Här är specen jag tänkte beställa BMW 320dA Sedan M-Sport Färg 300 Alpinvit II Klädsel HAAT Stoff 'Hexagon'/Alcantara anthrazit Utrustning, paket 337 M Sportpaket 42 000 2PE 18" M Leichtmetallräder Sternspeiche 400 M mit Mischbereifung 481 Sportstolar 520 Dimljus 704 M Sportchassi 710 M Lädersportratt 715 M Aerodynamikpaket 760 Individual Högglans Shadowline 775 Individual Anthracit innertak ZVA Drive Comfort paket 507 Park Distance Control (PDC) bak 544 Farthållare med bromsfunktion ZVC Funktionspaket 248 Eluppvärmd ratt 465 Fällbara ryggstöd 493 Förvaringspaket 563 Belysningspaket ZVD Siktpaket 431 Automatiskt avbländbar innerbackspegel 521 Regnsensor 5DC Fällbara huvudstöd bak Utrustning, fabriksmonterad 1CA . 2TB Automatisk sportväxellåda med Steptronic 320 Ej Modellbeteckning 420 Tonade sidorutor bak samt bakruta 522 Xenonljus 688 Harman Kardon högtalarsystem 6AA BMW TeleServices 6AB Styrkod BMW TeleServices 6NF Musikanslutning för smartphones 6S4 Svensk språkversion 8SC Teleservice Change in paket 337 4AD Aluminium borstad 4DL Accentlist Svart högglans Change in paket ZVA 6NK Bluetoothförberedelse Professional samt USB-anslutning Nåt som saknas? Som är viktigt? | |
|
Jag tycker du har en riktigt juste spec. Det enda jag själv hade petat i är att jag förstås hellre valt en Touring men antar du vill ha Sedan och sen hade jag lagt till 19" som jag tycker är mycket snyggare på bilen. Sen hade jag också beställt performance njurarna som är riktigt snyggt på vit bil. Annars tycker jag att du fått med väldigt mkt bra, resten som inte är med är väl väldigt personligt. Typ dragkrok. /Anders |
|
|
Jag slår ett slag för Active Cruise Control Stop&Go, underbar aktiv farthållare som funkar klockrent. Kanske kan vara värt att även välja avbländbara ytterbackspeglar, då kan de fällas in med en knapptryckning och du får autotilt när du backar samt att främre PDC ingår om jag minns rätt.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.