|
|
|
|---|---|
|
Har läst att höger backspegel kan vinklas ned automatiskt när backen läggs i. Har en 530i -93 och trodde det skulle vara standard på en sån vagn, men jag kan inte få det att funka oavsett vilket läge (höger/vänster) som omkopplaren står i. Hur kan man kolla att man har denna utomordentligt viktiga utrustningsdetalj? Mvh ///Pewe _______________________ BMW E28-registret #157 | |
|
Svaret är njet mig veterligt. E38 E39 E46 E53 samt E65 , alla med automatlåda har detta mig veterligt. Asken |
|
|
OK, då vet jag! Tack! Mvh ///Pewe _______________________ BMW E28-registret #157 |
|
|
Finns även på bilar med manuell låda. //Robban BMW CS #4729 www.robertgustavson.com |
|
Deliq |
Har det på min 540 e34. Tror det är i paket med elstolar eller tillsammans med autoavbländningsinnerbackspegeln ( oj vilket långt ord :) ) M V H // Deliq *** Var glad så länge du lever - sen är det försent *** |
| jag har för mig att denna funktion även finns på E34 M5 | |
|
Sena E34 530-540-M5 med eljusterade stolar har nedvinklingsbar backspegel. Vet ej hur det förhåller sig med äldre E34 och vet ej heller om stolarna måste ha minnesfunktion. Mvh /Janne |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.