|
|
|
|---|---|
|
Hejsan imorse startade jag bilen helt plåtsligt började den skaka som om bilen skulle slockna. ingen lampvarning fanns det? vet ni om det är normalt de var -16 grader vet om om de kan v pga det. Körde bilen till varm garage den va där hela dan när ja startade så var det samma sak. | |
| Hade exakt samma problem med min 325 3,0, e92. Mina tändspolar spökade (vet ej vilken exakt). Tog in den till BMW i och med att det var dags för service. BMW bytte tändspolarna till några bättre helt gratis. Det var aktion på just det. Om det snart är dags för service för din bil så ta in den till BMW så byter dem spolarna utan någon extra kostnad (om aktionen finns kvar dvs). De kommer även att se över dina spridare. | |
| hej tack för svaren åkte till en verkstad och dem bytte de var tändspolen.. vad kostade din service ? | |
| Det var en vanlig fordonskontroll, låg på ca 1000kr. Om jag hade varit du så hade jag servat den på BMW i och med att det ligger aktioner på just den modellen. Du får saker åtgärdade utan kostnad som du inte får andra verkstäder. | |
| okej tack för svaren får se har service snart... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.