|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har länge varit sugen på en M5 E39, och efter att ha läst runt lite har jag beslutat mig för en som är 2001-2004 då de inte verkar ha samma problem med vanos som de föregående och dessutom är lite faceliftade. Tråkigt nog har jag inte lyckats hitta någon bra i Sverige som passar min önskemål, inte gått för långt, inte silvrig, rostfri osv. Var idag inne på mobile.de och hittade den skönhet, och undrar nu vad era direkt synpunkter är om man ser till skicket och priset? Tacksam för svar! Karl Länk: Länk | |
|
Svårt att säga om skicket på den du länkar till. Men den har ju gått en del mil så jag tycker väl inte att priset är direkt tilltalande. Det är inte riktigt säsong för att köpa E39 M5a nu. Jag skulle vänta till våren, eller helt enkelt bara ha tålamod så kommer det att dyka upp nånting förr eller senare. Antingen här i Sverige eller i Tyskland. Är du villig att lägga dom pengarna som den länkade kostar + utgifterna för import mm så kommer du garanterat att hitta ex schysst ex i sinom tid. |
|
|
Även om bilder kan ljuga tycker jag att den såg fantastiskt läcker ut! Sen vet jag inte om priset är så fel, går ju att pruta också hehe=) Ring/maila på den och få mer info, gör de vanliga undersökningar om ägare och mätarställning och dylikt och om allt stämmer varför inte en hjulklapp till dig själv! |
|
| Jag har en M5a -00 om du är intresserad? Den är faceliftad och utan vanos problem :P du kan ju skicka ett powerpost om du är intresserad så kan du få mer info och bilder! | |
|
Charlemagne; Det är svårt att få en begagnad bil exakt som man vill ha den. Själv tycker jag att Le-Mansblåmetallic med svart-blå bicolorinredning hör till de läckraste färgkombinationerna. Sedan finns det annan utrustning som är viktig. Jag skulle värdesätta servotronic t ex. Skicket går aldrig att avgöra mha bilder. På en gammal prestandabil är skicket viktigare än körsträckan. Jag skulle följa Neues råd och om bilen fortfarande är intressant efter det åka ner och kika på den + några andra objekt. Det är precis en lämplig tid att pruta och köpa mitt i vintern om bilen är den rätta. Mvh Mvh Daytona |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.