|
|
|
|---|---|
|
Någon som har någon info/åsikt på denna? Länk Visst saknas en del önskvärd utrustning och milen är höga men för priset får man ju en rolig motor om bilen i övrigt är i skick.. | |
| Såld av: Länk | |
|
Om jag hade en tajt budget och ville ha en 335i Touring hade jag köpt den här Länk 111tkr, 2äg och bra med utrustning samt bra vibbar av annonsen, visst på pappret 10000mil mer men vem vet med tanke på Murpz länk. Jämfört med den i Österrike är den i Borås DYR det är inte många som vill köra tom 335i så du kommer få ge bort den. Länk Märkligt nog är den inskriven som tillverkad 2007-09 i svenska papper trots att den är byggd 2007-08-30. Som sagt mycket hellre den österrikiska XiA. Stephan |
|
| Såg i din profil att du bor i Stockholm, vill du så kan jag ta en titt på den i Borås då jag bor här. | |
| Den kan ju ha gått de dubbla om det vill sig illa.. Fins ju extrema långmilare | |
|
weeman - det skulle vara intressant att få en neutral åsikt på bilen. Dock är jag eg. inte spekulant på bilen såvida det inte skulle visa sig att den är i ett oväntat bra skick. För att inte kladda ner tråden här så kan du maila mig på coachokey snabel hotmail.com Trevligt initiativ! |
|
|
Jag ser inte det konstiga med priset. En 335:a med utrustningsnivå likt en 316 är tämligen iskall på marknaden och man lär nog i princip få ge bort den om den ska försvinna. För mig är den tex. helt ointressant även om den hade kostat under 100-tusen. Mvh Chrille ( Chriz Loud ) |
|
|
"Bilen har allt förutom m-paket,navigator,klimat, drag,xneonljus samt regnsensor." Undrar vad han menar med det?? Skulle tippa på att det är en av de sämst utrustade 335or i landet.. Med det sagt så är det ändå mycket bil för de pengarna, förutsatt att milen stämmer. Jag tycker det låter som ett fynd för den som inte bryr sig om utrustning. ------- Min bil suger inte... |
|
|
Hur kan man börja med att skriva att bilen har allt, till att sen plocka en massa viktigt. Trevlig motor annars. |
|
|
Bilens utrustningsnivå är så långt ifrån fullutrustad man kan komma. Å andra sidan är inte en formel 1 bil känd för sin utrustningsnivå heller. Dvs. självklart är det bilens köregenskaper som är intressant i annonsen, bilen är ju tämligen spartanskt utrustad. |
|
| Det kan inte vara så då att den verkligen HAR allt förutom m-paket? Taffligt skrivet bara? | |
|
Fordonsuppgifter Typ Wert Chassinummer Typkod VS71 Typ 335I (EUR) E-modellserie E91 () Serie 3 Typ TOUR Styrning LL Dörrar 5 Motor N54 Cylindervolym 3.00 Motoreffekt 225 Motor HECK Växellåda MECH Färg ARKTIS METALLIC (A34) Stoldynor LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW) Produktionsdatum 2007-08-30 Extrautrustning Kod Benämning (gränssnitt) Benämning (EPC) S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Urval COP-relevanta fordon S1CBA CO2 UMFANG Koldioxid-omfång S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Multifunktion f ratt S255A SPORT-LEDERLENKRAD Sportratt läder S2PAA RADSCHRAUBENSICHERUNG Hjulbultsäkring S417A SONNENSCHUTZROLLO HINTERE TUERSCH. Solskyddsgardin dörr bak S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Inlaeggningsmatta velours S428A WARNDREIECK Varntriangel och förbandspaket S464A SKISACK Skidsaeck S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Sportstol S493A ABLAGENPAKET Förvaringspaket S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Stoluppvärmning förarsida/passagerar S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Farthållning med bromsfunkt. S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Förberedelse mobiltelefon Business Kod Benämning (gränssnitt) Benämning (EPC) S663A RADIO BMW PROFESSIONAL Radio BMW Professional S677A HIFI SYSTEM PROFESSIONAL HiFi-system Professional DSP S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Aterförsäljarslista Europa S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Fordonsdokumentation tyska S896A TAGFAHRLICHTSCHALTUNG Halvljusautomatik-koppling S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Telematics access request,country-spec. S8SPA COP STEUERUNG Styrning COP Serieutrustning Kod Benämning (gränssnitt) Benämning (EPC) S2CYA LM RAEDER STERNSPEICHE 158 BMW LM-fälg stjärneker 158 S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Exterieurdelar in vehicelfärg S4AGA INTERIEURLEISTEN TITAN MATT Innerprydnadslist Titan matt S520A NEBELSCHEINWERFER Dimstraalkastare S548A KILOMETERTACHO Kilometerräknare S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Sprak tyska |
|
|
Kan tänka mig att det var en person med hyfsat tight budget men med väldigt starkt sug efter en 335:a som lade på det absolut mest nödvändiga och sen sade stopp, som beställde den bilen. __________ Mvh Grelle |
|
| Onekligen udda utrustad. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.