|
|
|
|---|---|
|
Någon här som har erfarenheter från denna firma, bra eller dåliga!? Konstiga öppettider, och uteblivet? svar efter mail-förfrågan, är min egen uppfattning så långt. Egentligen borde ALLA köra BMW! | |
|
En kompis köpte bil där nyligen. Hyffsat bemötande men när affären väl var klar tog de inte ansvar för de fel som upptäcktes efteråt. ------- //Lövet |
|
|
Kanske anledning nog att "dra öronen" åt sig då och skippa det tilltänkta objektet, nu rör det sig inte om några svindlande summor iofs, menmen...jag ger dom ett dygn eller två till att höra av sig, annars får det vara!! Egentligen borde ALLA köra BMW! |
|
| Köpte en X3'a där i somras. Det enda smolket var att det tog 3 månader och ett antal mail att få dom att leverera nyckel nr. 2 till bilen. Annars helt OK. | |
|
Ok, men nu har jag mejlat 2-ggr, både från annonsen på Blocket, och via deras hemsida, och fortfarande inget svar!! Tycker det är svagt faktiskt, vill dom inte göra affär kan man väl iaf bemöda sig att tacka för visat intresse och vänligt avböja!? Är rätt tveksam till att en så pass liten firma har så mycket att göra, att man inte ens hinner svara på ett mejl, eller är det bara jag som är kinkig!? ;) Egentligen borde ALLA köra BMW! |
|
|
De brukar vara lite sena med svar därifrån. Ring annars vetja. Mvh Peter |
|
| Har bott i Lund i många år och vet att det tidigare fanns ett fåtal relativt seriösa handlare och sedan ett antal som var sisådär. Autonova hette väl något annat tidigare, någon som vet? Oftast gäller ju first impression last... | |
| Är det dem som ligger på ringen vid Lidl? | |
|
Visst, ringa kan man också göra, men då är ju förutsättningen att vederbärande svarar, så i och med detta så har jag gjort 3 kontaktförsök, utan svar, vilket betyder att nu är det morsning och good-bye från min sida.... Egentligen borde ALLA köra BMW! |
|
|
Var o provkörde en 528 -00 där i sommras trevligt bemött men bilen var skit, Mailade också om en 520D som dom har,tog ett tag innan jag fick svar kanske 4-5 dagar, Företaget ligger utanför Lund (södra sandby) |
|
| Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.