|
|
|
|---|---|
|
Blev tidigt den här gången. Länk | |
| Länk | |
| Inte en dag för tidigt. | |
|
Drygt med tanke på att modellen är ny men det behövs. |
|
| tror inte det är nya framljus.. kolla på den lilla ljusringen som är närmast grillen.. är inte den lika liten som förut? | |
|
Selvsagt kommer det ikke en facelift så tidlig. F20 selger veldig bra så hvorfor skulle de gjøre noe slikt? Dette er noe helt annet som testes, og har ikke noe ned facelift av F20 å gjøre. Things are not always what they seem.... |
|
|
Surt om det blir en facelift typ 5 månader efter att jag har fått min. Är också lite skeptisk, det var samma sak med E46 compact den hade också mycket tveksamma lyktor och det snackades även där om ett tidigt facelift med omgjord front ungefär ett år efter lansering, det blev ju inget med det. |
|
|
Jag hoppas det inte är någon facelift redan då jag får min till årsskiftet. Dålig stil om så är fallet att göra en facelift på (F21) som bara är typ 18 månader eller vad det nu kan vara. |
|
|
Borde vara relativt enkelt och billigt att byta till en facelift-front om man inte står ut med den nuvarande vilken jag tycker är helt acceptabel. De minst attraktiva 1-seriefronten i mitt tycke är den gamla med vassa övre ytterhörn, ej något typiskt formspråk från BMW! Ser fram mot F 24 dvs 2-serie 4 dr Gran Coupé (om den nu kommer att heta så). |
|
| Med tanke på att en Xenon strålkastare kostar ca 13000 kr så blir det inte att billigt att facelifta en pre-facelift. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.