|
|
|
|---|---|
|
Tycker att den är prisvärd.... Eller har jeg fejl? Länk | |
|
Import 1 år efter produktion, skulle kolla milen noga med BMW och servicebok. Utr lista: VIN WBABT31050LR30407 Type code BT31 Type Z4 2.5I (EUR) E series E85 () Series Z Type ROADST Steering LL Doors 2 Engine M54 Displacement 2.50 Power 141 Drive HECK Transmission MECH Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Upholstery LEDER OREGON/SCHWARZ (LASW) Prod.date 2004-03-16 Code Description (interface) Description (EPC) S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selection of COP relevant vehicles S230A EU SPEZIFISCHE ZUSATZUMFAENGE Extra package, EU-specific S334A LM RAEDER DOPPELSPEICHE 103 BMW LA wheel/double spoke 103 S380A HARDTOP-VORBEREITUNG Hardtop-preparation S399A VERDECKBETAETIGUNG VOLLAUTOMATISCH Softtop, electromech. all-autom. S441A RAUCHERPAKET Smoker package S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Seat adjuster, electric, with memory S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Headlight cleaning system S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights S522A XENON-LICHT Xenon Light S530A KLIMAANLAGE Air conditioning S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Cruise control S662A RADIO BMW BUSINESS CD Radio BMW Business CD S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM HiFi speaker system Code Description (interface) Description (EPC) S704A M SPORTFAHRWERK M Sports suspension S711A M SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER M Sports seats S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Retailer Directory Europe S885A SCHWEDISCH / BORDLITERATUR On-board vehicle literature Swedish S896A TAGFAHRLICHTSCHALTUNG Daytime driving light switch S8SPA COP STEUERUNG Control unit CO2 S925A VERSANDSCHUTZPAKET Transport protection package Code Description (interface) Description (EPC) S224A FAHRDYNAMIK CONTROL Driving dynamic control S255A SPORT-LEDERLENKRAD Sports leather steering wheel S305A FERNBEDIENUNG F.ZENTRALVERIEGELUNG Remote control for central locking S548A KILOMETERTACHO Kilometer-calibrated speedometer S550A BORDCOMPUTER On-board computer S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Language version German //m |
|
|
Decoy; Jag tror att den är intagen som ny från Danmark eller möjligen Finland med tanke på vad listan säger och att den saknar uttagsdatum i importlandet, troligtvis köp för export som ny. S885A SCHWEDISCH / BORDLITERATUR On-board vehicle literature Swedish S896A TAGFAHRLICHTSCHALTUNG Daytime driving light switch Om det inte hade varit så kort tid mellan tillverkning och denna registering i Sverige hade man kunnat misstänka att det var en sv-såld återimport. Hör man med transportstyrelsen eller har tillgång till bilregistret kan man se urprunget så historiken är troligtvis grön men självklart kontrollerar man i alla fall vilket man bör göra på alla bilar. Det är nog kompressorn som ställer det behövs en ägare villig att ta besväret med besproblem och då väljer nog dem flesta en starkare modell i stället. Stephan |
|
|
aahh :) missade den lilla detaljen (S885A SCHWEDISCH / BORDLITERATUR On-board vehicle literature Swedish) Man ska alltså läsa hela utr listan ;) Sorry för snabbt inlägg. OT Stephan: Du känner ingen som vill sälja en fin 540/530 E39 Touring med M-paket letar och letar men hittar bara vanskötta och skruvade..... :) //m |
|
|
En bil som när som helst kan bli underkänd i besiktningen till pengar som man (innan prissänkningen) nästan får en Z4M för. Jag kan inte säga att jag är förvånad att den är svårsåld. ------- //Lövet |
|
|
Lövet, Lycka till att hitta en Z4 M som gått under 2000 mil för under 200.000 kr. (Men som redan nämnts, ej besiktigad för kompressor gör den ju till en "dark horse") |
|
|
Nej, nej inte någon 2000-milare. Men i valet mellan en lite mer högmilad Z4M och en lågmilad kompressor 2.5a så tycker jag inte det är så svårt. Länk ------- //Lövet |
|
|
Decoy81; Om du vill se en två riktigt fina 540iAMT så kika på dem här Länk dock tror jag inte ägarna vill sälja men skicka ett meddelande att du är intresserad vid en eventuell försäljning Länk Länk den kan jag gå i god på att den är superfin. Kika på mobile.de där har du störst chans att hitta en fin om du inte lyckas övertala de ovan förstås. Stephan |
|
|
Kul att ni diskuterade min bil här :) Den var grym att köra med kompressorn! Bilen är såld men kompressorn är kvar om någon är intresserad. En ASA TM III kompressor. Länk /Sasha |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.