|
|
|
|---|---|
|
Hej! 2 knappar har gått sönder på klimatanläggningen på min E39:a (fläktstyrka och inställning av grader på klimat). Kan man få tag på dessa och klicka in eller behöver man köpa en ny panel? | |
|
Knappar säljs inte lösa nya. Finns begagnade på ebay för ~130kr/st. |
|
|
Såg nu att man kan köpa de fyra temperaturknapparna för ~220kr inkl frakt, Länk |
|
|
Ska se om jag har några sådana lösa till din bil. Jag hör av mig. Mvh dicka o |
|
|
Jag har en uppsättning av temperaturknapparna (4st) ifall det är av intresse. Knapparna är lätta att få loss, du tar i underkant och sedan bara vinklar ut dom till det knäpper till. När du sedan ska montera de nya så puttar du i dom i ovankant och sedan trycker till den tills det klickar till! MVH Jonathan |
|
| @dicka o: Tack det vore strålande! | |
|
Hej! En av mina "röda" knappar har lossnat på klimatanläggningen. Själva knappen (svarta delen med röd insida) har jag, men det verkar visst sakas en inre del av den? Om någon här har en hel sådan över, så guldstjärna + pengar! |
|
|
Finns intresse av att köpa en uppsättning bättre begagnade (ej slitna på något vis) temp-knappar så släng iväg ett mail till jona.almstrom@gmail.com. Det är 2st med blå pil och 2st med röd pil! MVH Jonathan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.