|
|
|
|---|---|
|
Hej Sålde mina 18" style 32 för att köpa ett par 17" istället pga komfort + andra faktorer. När jag kollar så verkar det finnas med eller utan deep dish ? Är jag helt ute och cyklar ? men jämför dessa 2. Länk Länk Mvh Captain | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Tror inte de första är till 5 serien, de ser ut som 3serievarianten av style 32 or. Däremot finns det matta och blanka varianter av 32or. Bäst är väl att ha samma bredd 8" runt om så man kan skifta fram o bak. Om jag kunde bestämma mig nån gång så kunde jag sälja mina. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| Jag har sådana på min bil, dom ser ut som på den nedre länken 8x17 ET20. | |
|
Här finns alla varianterna av style 32 Länk |
|
|
Gör mig inte klokare :) Hasso: Ja du vet att jag vill ha dina fälgar, sälj dom nu och behåll dina 18" are istället :) hehe Isåkare: Ok så du har ingen djup fälgkant på dina ? Tor; Jag ser bara en variant där men kanske kollar fel ? |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Kikar man på de första så ser det ut som 55 profil på däcken också och för övrigt så finns det inte 7 tums 17 till E39 mfl. Ge mig ett vettigt bud. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| PM ar dig Hasso | |
|
Länk Där finns fälgen. Brillant-Line är varianten jag tycker ser bäst ut. Lite med chromaktig i nyansen. ///BMW - Was sonst! |
|
|
Jo, jag skrev "den nedre länken" med bred kant. Villken färg jag hade viste jag inte, men nu vet jag, Brillant-line, tack JohanE =) |
|
|
Jag som läste fel :) Ok då verkar dom där inte tillhöra E39 som han annonserar ut. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.