|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet vad som behövs för att visa skivomslag/cover art i displayen? Har Navi Professional med Hifihögtalare samt Bluetooth Professional i X3:an. Provade i helgen att koppla in min Ajfån 5 via USB och spela musik från iTunes. Funkade fint med ljudet men den visar inte "cover art" dvs skivomslaget i displayen. Det blir samma resultat när jag streamar via bluetooth, dvs inget omslag. Jag får heller inte upp något omslag när jag spelar via hårddisken. Tacksam för hjälp med dagens I-landsproblem :-) | |
| Detta är jag också nyfiken på. Jag får inte heller till detta på min f31 trots att jag köpt till allt som ska krävas inkl snapin adapter. Dock så visas cover art när jag kör från en usb-sticka. | |
|
Det är ju konstigt - informationen i stickan borde väl knappast vara mer utförlig än den via telefonen och itunes kan man tycka? Dessutom syns ju albumet i telefonen... Hmm, jag får försöka forska vidare i ärendet... |
|
| Gör det och meddela. Ganska irriterande att inte kunna styra låtar när man har telefonen i snapin. | |
| Inget nytt här??? | |
|
Hej, Grundförutsättningen för att kunna få album art i displayen är att man har en combox installerad, vilket kom 2011 och bla ger möjlighet att streama musik via bluetooth. Vad jag förstår så är det inte tänkt att album art ska fungera när man streamar via bluetooth. Däremot när man lyssnar kopplad med usb. (och använder den vanliga ladd/usb kabeln som kommer med iPhonen) Det fins uppdateringar att göra både för bluetoothdelen och usbinterfacet, se här: Länk Om detta inte funkar så är det troligen en fråga om kodning av comboxen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.