|
|
|
|---|---|
|
Nu finns bilder på F 34 - synpunkter? Länk | |
| Ingen hit tycker jag! Ser spänstig och aggresiv framifrån, men baktung och klumpig bak. Audi A5 SB har mycket mer harmoniska linjer. | |
|
Nu är jag inte så påläst om GT-modellerna generellt men varför vill jag köpa en GT tycker BMW? Jämfört med kombin av samma modellserie. Mer utrymme? Mer lyx o flärd? Vad är grejjen? /K |
|
| Svårt att avgöra, man behöver i vanlig ordning se den i verkligheten. Men nog är den ett steg framåt jämfört med 5GT alltid. | |
|
Inte lika skitful som BMW 5GT men fortfarande en ren bastard i jämförelse med Touring och Sedanen. Håller med KMSB - Varför? ------- //Lövet |
|
|
nej tack, kan för mitt liv inte förstå mig på karosstypen!!! Niklas Fransosen |
|
| Usch, aldrig. | |
| tyckte den såg för hög o klumpig ut bak | |
| Lite Ford Scorpio känsla över den. Nån designade fronten - nån helt annan bakdelen... | |
| Ger inga köpreflexer direkt.... Kort huv i relation till resten samt för hög bak och lexus stil på c-stolpens knick. Säljaren i bilsalongen får nog allt lägga på det stora säljsmilet för att överhuvudtaget få nån att provköra den stackaren! | |
Ro 553 Alpina b7-86
Mini Cooper -19 Saab 9000 Talladega-90 Camaro -77 Saab 9000 Mellberg Ford Mondeo -14 |
Ni underskattar nog ryssarna och kinesernas smak. |
|
den ser ju på bilderna klart bättre ut än 5-serie GT men den har långt kvar till Gran Coupé-looken :-) /Anders |
|
|
Den är till och med fräck om ni frågar mig, även om jag reserverar mig tills jag har sett den i verkligheten. Lite udda precis som en BMW skall vara, vill man ha en snygg men farligt nära tråkig design på sin bil finns alltid Audi. Och jag menar inget illa med det för Audi gör verkligen mycket vackra bilar, men nog ser man sig mätt på deras design första eller andra gången man möter dem? //Bjersér |
|
| Den var inte vacker! Ser oproportionerlig och klumpig ut, aktern är för hög i förhållande till fronten, och glaspartierna ser för stora ut. Tycker att den är bra mycket fulare än 5-serie GT som växer mer och mer i mina ögon. | |
|
Jag gillar den! Skulle lätt kunna tänka mig en sådan i framtiden. Saknar inte de bakre sidoruterna "BMW-knycken"? |
|
|
Vidrig! Ser ut som att den står i nedförsbacke trots attär plant.Bakdelen är åt helsicke. Subaru XV från b-stolpen och bakåt? Nog är väl 5-seriens GT-modell snyggare - den bilen ser åtminstone muskulös ut... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.