AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.473

3 GT F 34 Vad sägs?

Nu finns bilder på F 34 - synpunkter?
Länk
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Ingen hit tycker jag! Ser spänstig och aggresiv framifrån, men baktung och klumpig bak. Audi A5 SB har mycket mer harmoniska linjer.
Visa användare
33
KMSB
320da Touring -09
Nu är jag inte så påläst om GT-modellerna generellt men varför vill jag köpa en GT tycker BMW?
Jämfört med kombin av samma modellserie. Mer utrymme? Mer lyx o flärd? Vad är grejjen?

/K
Jo
1.160
Joofa
G61 i5 eDrive40 Touring -25, M- Sport, Tanzaniteblå
Svårt att avgöra, man behöver i vanlig ordning se den i verkligheten. Men nog är den ett steg framåt jämfört med 5GT alltid.
16.554
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
Inte lika skitful som BMW 5GT men fortfarande en ren bastard i jämförelse med Touring och Sedanen. Håller med KMSB - Varför?

-------
//Lövet
Fr
2.517
Fransosen
330Ci Cab M-pkt -03 (e46)
750Li -09 (f02)
nej tack, kan för mitt liv inte förstå mig på karosstypen!!!

Niklas

Fransosen
AM
2.177
AMET
Bmw 320da - 09
Bmw I3

CS 7425
Usch, aldrig.
tyckte den såg för hög o klumpig ut bak
Cl
217
Cliff Barnes
320d Touring -10
Lite Ford Scorpio känsla över den. Nån designade fronten - nån helt annan bakdelen...
Ger inga köpreflexer direkt.... Kort huv i relation till resten samt för hög bak och lexus stil på c-stolpens knick. Säljaren i bilsalongen får nog allt lägga på det stora säljsmilet för att överhuvudtaget få nån att provköra den stackaren!
Ro
553
Ronald Belford Scott
Alpina b7-86
Mini Cooper -19
Saab 9000 Talladega-90
Camaro -77
Saab 9000 Mellberg
Ford Mondeo -14
Ni underskattar nog ryssarna och kinesernas smak.
den ser ju på bilderna klart bättre ut än 5-serie GT men den har långt kvar till Gran Coupé-looken :-)

/Anders
Bj
2.163
Bjerser
BMW 435d xDrive F36
Mercedes GLK220 CDI 4M
Mini Cooper F55
Den är till och med fräck om ni frågar mig, även om jag reserverar mig tills jag har sett den i verkligheten. Lite udda precis som en BMW skall vara, vill man ha en snygg men farligt nära tråkig design på sin bil finns alltid Audi. Och jag menar inget illa med det för Audi gör verkligen mycket vackra bilar, men nog ser man sig mätt på deras design första eller andra gången man möter dem?

//Bjersér
el
81
elfving1
Seat Leon ST Cupra -15
Den var inte vacker! Ser oproportionerlig och klumpig ut, aktern är för hög i förhållande till fronten, och glaspartierna ser för stora ut. Tycker att den är bra mycket fulare än 5-serie GT som växer mer och mer i mina ögon.
Jag gillar den! Skulle lätt kunna tänka mig en sådan i framtiden.
Saknar inte de bakre sidoruterna "BMW-knycken"?
Bl
237
BlueScreenVW
BMW I4 edrive40 -24
Mini Cooper S -16

Såld: 320d Touring -10
Såld: 430i GC -16
Vidrig! Ser ut som att den står i nedförsbacke trots attär plant.Bakdelen är åt helsicke. Subaru XV från b-stolpen och bakåt? Nog är väl 5-seriens GT-modell snyggare - den bilen
ser åtminstone muskulös ut...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.