|
|
|
|---|---|
|
Hej! Funderar på att skaffa en Z4 (2012:a). Tittar framförallt i Tyskland då utbudet på begagnat är minst sagt magert här hemma. Färgval är knepigt, både exteriört och interiört. Är ju också svårt att se så många varianter "live" här hemma. De allra flesta tyska exemplaren är (tyvärr) svarta. Har i princip sagt att "aldrig mer än svart bil", himla snygga när de är rena och nya, men hopplösa att hålla rena och utan "rosor" i lacken. Men kanske får ändra mig... Gillar vit och och spacegrå, men även röd. Finns en del vita i tyskland, men nästan alltid i kombination med läder "Kansas Valnöt" (ovanligt i Sverige?), te.x denna Länk Någon som har sett Valnöt i verkligheten och kan ge ett omdöme? På bild tycker jag den ser lite "plastig" ut och nästan åt det oranga hållet. Men den kanske är snygg då så många exemplar, särskilt ihop med alpinvit, har det lädret. | |
| Jättesnyggt, tycker jag. Har själv lite väl ljus inredning vilket inte är så praktiskt. Skulle gärna ha ha lite mörkare nästa gång. | |
|
Snygg kombo på din Kax! Till blå bil är ljus klädsel, t.ex oyster, riktigt läckert. Men visst, mer praktiskt med svart eller mörkbrun (har sett några tyska ex med lädret "Cohibabraun", snyggt till vit bil). Valnöt är ju lite mörkare så den är ev. mer praktisk än oyster. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.