|
Sida 8 av 8
|
|
|---|---|
|
Tack grabbar! Det brinner redan inne i mig...Bättre känsla än mkt annat.. Kommer definitivt att berätta sen hur jag upplever skillnaden.. |
|
|
Hej alla BMW-vänner! Nu är den här!!! Efter många mil har pärlan kommit hem. Körde upp till Stockholm och åt hos min bror. Sedan åkte och nattade i Uppsala sen var det bara att köra till Sundsvall 3,5 timmar enkelväg! Dåligt väder och dåligt underlag, men vi körde försiktigt och allting gick hur bra som helst. Väl där på Molins Bil, alla var trevliga. Kärlek från första ögonkastet :-D Där stod den och lappen köpt låg på framrutan.. Fick en ordentlig genomgång av avtalet, köpkontrakten, garantier, försäkringen och sist men inte minst BILEN Fick gratis försäkring i 6 månader :-D Bilen hade kupévärmare trots att det inte stod annonsen, AUX och även USB ihandsfacket. Jag kan säga så här är att skillnaden mellan min gamla bil och denna är ungefär samma skillnad när jag bytte från min gamla nissan almera och 3-serie.. Hlet otrolig lyx, kraft, sportighet, helhetskänslan. Supernöjd med utrustningen och ångrar inte att jag inte valde soft-close och komfort access framför Helljusassistent, aktiv styrning och headupdisplay.. Ville tacka alla för allt stöd som jag fick inför bilaffären! 3.0L twinturbo är mitt efternamn nu :-D |
|
|
låter härligt, lycka till med bilen! Sen är det bara att vänta några år så kanske det blir en väl bevarad M550d :-) /Anders |
|
|
Grattis till en fin bil. Har själv inte kört 535d, men har haft 2st 335d och dom går som ett skott. X5 35d som jag har nu är för tung. Verdi kanske skulle lära sig hur man handlar bil *haha* och inte bara starta en massa trådar om olika bilar hit och dit (no offence Verdi ;-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.