|
Sida 5 av 8
|
|
|---|---|
| horribla fälgar och högt miltal.. | |
|
Jo, men med en prissättning därefter. Problemet är nog att det inte finns så många köpare till riktiga långmilare. Gemene man vågar inte köpa dem. ------- //Lövet |
|
|
Skatten är riktigt hög på den bilen och har rullat för långt. Vem/vilka är målgruppen? Kan faktiskt inte se nån....möjligtvis export till annat EU land. |
|
|
Kan ngn snäll ;-) ta reda på komplett utrustningslista över denna bil: Länk Tack på förhand! |
|
| Fruktansvärt snygg färg..Kan nästan känna att tittar på mig :-D | |
|
Fordonsuppgifter Typ Wert Chassinummer WBANX91070CU47795 Typkod NX91 Typ 535D (EUR) E-modellserie E60 (MUE) Serie 5 Typ LIM Styrning LL Dörrar 4 Motor M57Y Cylindervolym 3.00 Motoreffekt 210 Motor HECK Växellåda AUT Färg TIEFSEEBLAU METALLIC (A76) Stoldynor LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW) Produktionsdatum 2008-11-19 Extrautrustning Kod Benämning (gränssnitt) Benämning (EPC) S217A AKTIVLENKUNG Aktiv styrning S235A ANHAENGERKUPPLUNG,KOPF ABNEHMBAR Släpvagnsanordning, avtagbar S2NPA M LM R. DOPPELSPEICHE 135 M NOTLAUF BMW LM Fälg M dubbeleker 135 S2PAA RADSCHRAUBENSICHERUNG Hjulbultsäkring S2TBA SPORT-AUTOMATIK GETRIEBE Sport automatisk växellåda S302A ALARMANLAGE Stöldskyddsanläggning P337A M SPORTPAKET M Sportpaket S428A WARNDREIECK Varntriangel och förbandspaket S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Innerbackspegel automatisk avbländade S442A GETRAENKEHALTER Burkhållare S456A KOMFORTSITZE ELEKTRISCH VERSTELLBAR Komfortsaete med minne S465A DURCHLADESYSTEM Nedfaellbart baksaete S470A KINDERSITZBEFESTIGUNG ISOFIX Isofix-System S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Stoluppvärmning förarsida/passagerar S4BYA EDELHOLZAUSF.BAMBUS MASER ANTHRAZIT Ädelträutförande bambu-ved antracit Kod Benämning (gränssnitt) Benämning (EPC) S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Stralkastarspolare S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Parkeringsavståndskontroll (PDC) S522A XENON-LICHT Xenon-Ljus S5ACA FERNLICHTASSISTENT Helljusassistent S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL Navigationssystem Professional S610A HEAD-UP DISPLAY Head-up display S611A BMW NIGHT VISION BMW Night Vision S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM HiFi-Högtalarsystem S704A M SPORTFAHRWERK M sportchassi S710A M LEDERLENKRAD M läderratt S715A M AERODYNAMIKPAKET M aerodynamik-paket S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Högglans shadow line S761A INDIVIDUAL SONNENSCHUTZVERGLASUNG Individual glasering solskydd S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Takhimmel antracit S842A KALTLAND-AUSFUEHRUNG Utförande för kallt klimat Kod Benämning (gränssnitt) Benämning (EPC) S850A ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT Extra-Export tankning S853A SPRACHVERSION ENGLISCH Språkversion engelska S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Aterförsäljarslista Europa S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Korsvis manövrering utgår S885A SCHWEDISCH / BORDLITERATUR Fordonsdokumentation svenska S8S8A LAENDERSPEZ. NAVI ZUST. (FUER ACC) Landsspecifik navigation målstyrning S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Navigation access request,country-spec. S8SPA COP STEUERUNG Styrning COP Serieutrustning Kod Benämning (gränssnitt) Benämning (EPC) S1CBA CO2 UMFANG Koldioxid-omfång S473A ARMAUFLAGE VORN Armstöd fram S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatautomatik S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Farthållning med bromsfunkt. S548A KILOMETERTACHO Kilometerräknare S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 för DVD |
|
| Tack så mycket Stanic! Jättesnällt! | |
| Bra utrustningsnivå måste jag säga.. Synd att den inte har soft-close men är oerhört ovanligt i svensksålda bilar..(kanske inte 7-serie) | |
|
Marin: Det säljs ju mängder med högmilade V70 D5 och 2.4D så nån borde ju vilja åka 5-serie kan jag tänka mig? Personen bör (som alltid med långmilare) ha kontakter i verkstadsbranschen eller vara händig själv. ------- //Lövet |
|
|
Andreas Volvo och BMW har inte samma typ av kunder. Hur många köpare finns det på en +35' mil BMW där skatten kostar 6-7'/år? |
|
|
Fint exemplar aousio Andreas, som du säger så verkar en långmilad Volvo alltid gå att sälja. Men dom har väl ett mer gediget arv av bra kvalitetsrykte & slitstyrka. Annonsen på den röda är ju en katastrof så det hjälper väl inte... |
|
|
ok, vad tycker Ni man ska lägga imellan med min bil som inbyte? 525iATouring, E39, -03 uttagen -04. Avtagbar dragkrok, sportstolar, delskinn, multiratt, xenon, automat, sv-s, 13380 mil Stockholm open edition..BRa skick.. 220tkr? |
|
|
Tyvärr så tror jag inte att din bil är värd mer än 65'...75' i bästa fall. |
|
| Det ger ju ett inbytespris på nästan 80kkr om listpriset på den nya var 299kkr. Vad står en E39 Touring idag på marknaden? 50-60kkr kanske? Frågan är om säljaren accepterar detta - men varför inte fråga säljaren direkt och ge honom ett bud som du är villig att ge. Återkom sedan till tråden och berätta hur det gick... | |
| Nu har jag pratat med försäljaren och fick ett erbjudande om 1-års garanti (primium selection), ränta 3,95 och ett mellanpris på 229tkr.. Jag funderar nu starkt på att åk aoch titta på den!!! | |
|
Det tycker jag låter som ett rätt juste mellanpris. Antar det är vinterhjulen på bilden och att du får både och med i leveransen. Sen kan du förstås själv pruta ner lite. Tror inte säljaren börjat med att ge sitt sista pris... Är du nu bara säker på att du inte saknar en Touring? /Anders |
|
|
weeman: Precis som du säger så hjälper inte annonsen till direkt. En V70 D5 har inte lägre skatt än en 530d så det lär inte vara just skatten som är problemet. ------- //Lövet |
|
| Har själv haft en bara sedaner innan nuvarande bil! Gått bra. Skulle mot förmodan vilja köpa ngt på ikea, kopplar jag på dragkrorken | |
| Bjud 220' och håll tummarna | |
| precis, ska ge 220 imorgon får vi se om han accepterar det.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.