|
|
|
|---|---|
![]() 1.360 Bruksbil
Volvo V70 T5 Summum -05 Sommarbilar Ford Scorpio 2,9I GLX -94 Mercedes E55 AMG -06 Mercedes 500E -92 |
Ska montera stänkskydd fram/bak på min E61. Bmw har tyvärr ingen skyddsfilm att sätta på lacken som skydd mot skav från stänkskydden. Däremot sitter det dubbehhäftande tejp på insidan men känns betydligt bättre med en plastfilm mellan lacken och skyddet, eller vad säger ni? Var i Göteborg kan jag köpa denna film? Finns mängder på internet men behöver ha det omgående.. |
|
Har använt mig av tejp som används av lösulls isolerare när de sprutar fack mellan takstolarna så snittar de byggplasten för att få in snabeln sedan tejpar de igen med denna tejp som är ca 10cm bred och tjockare(transparant). Fast du kanske behöver bredare format..Ett tips bara! mvh |
|
![]() 1.360 Bruksbil
Volvo V70 T5 Summum -05 Sommarbilar Ford Scorpio 2,9I GLX -94 Mercedes E55 AMG -06 Mercedes 500E -92 |
Behöver ingen stor bit alls. Är nog max 1 dm högt 2 cm brett :) Ingen som vet om de räcker med den dubbelhäftande tejpen som är "original" ? |
| Sök stenskottsfilm på blocket, såg en annons nyss. | |
|
Länk Nära nog? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.