|
|
|
|---|---|
|
Är ute etfter att köpa x-pipe till min M3 e92. Är det stor skillnad bland olika leverantörer? Någon som kan tipsa om nåt bra märke? | |
|
Ingen som har X-pipe här :)? |
|
|
Jag kör med RPI catless midpipes/Xpipe, men det lät inge vidare, vid fullt gaspådrag lät det som en saab V4 på steroieder, så jag byggde om sytemet och satt dit en ny X.pipe och 2små dämpare, det låter perfekt ihop med Milltek Slutburk Bild på slutresultatet ser du i länken, sök något som ser liknade ut så kommer det att låta bra Länk |
|
zcooter |
Tjena! Har en e34, om man nu vill ha en X-pipe till den, finns det fördiga lösningar eller man får bygga en på plats? |
| Scooter: Det sitter ju extraktor rör original på en E34. M5 E39 har samma som 540i, dvs ett "helt vanligt" därav att ett X-pipe kan ge bättre effekt. Sitter för övrigt en "mini X-pipe" på E34 precis där lambdasonden sitter.... | |
zcooter |
Ojsan! - ja det är allt för sällan man kryper under nu för tiden. Ryggen krånglar så det lär bli mindre av den aktiviteten -tack Davve |
zcooter |
Ojsan! - ja det är allt för sällan man kryper under nu för tiden. Ryggen krånglar så det lär bli mindre av den aktiviteten -tack Davve |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.