|
|
|
|---|---|
|
Hej! Finns det olika typer av komfortstolar till E61 då det gäller nackstöden? Det jag undrar över är den lilla "extrakudden" som man kan justera. Detta är en 530xd -08 som enligt bmwvin har tillvalet "S456A KOMFORTSITZE ELEKTRISCH VERSTELLBAR Comfort seat with memory". Här ser jag inte den lilla "extrakudden" Länk Detta är en 535da -07 med samma tillval S456A och man ser tydligt den lilla "extrakudden" Länk /Marcus | |
| S456A i min E61:a och den har kuddarna. | |
| Till 2008 gjordes "kudden" med justerbart "sidostöd" större och täcker hela nackstödet. I övrigt är själva stolen oförändrad så vitt jag vet. Justeringen av kudden är "manuell" till skillnad från all annan inställning av stolen vilken är elektrisk och lagras i nyckeln. | |
| Den där ser ut att ha "flärparna" på nackstöden som går att vika in. De har förmodligen aldrig vart vikta så därför ser det platt och slätt ut. | |
|
Tror att 2008 kom nåt nytt whiplashskydd och då försvann de små nack-kuddarna. |
|
|
Bil1 har kuddarna, det är bara att de är i sitt mest utfällda läge och då närmast platta. Syns tydligast på passagerarstolen. ------- //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.