|
|
|
|---|---|
|
Länk Har gått mycket längre. kopplingen helt är helt kass. Är ganska misshandlad. finns tidigare inlägg om den här på autopower | |
|
Såg sunkig ut, särmen passar inte mot blinkern på Höger sida, dimljus saknas. Röda reflexer bak.. är det nåt USA via Lettlandimport eller... Min bil Länk |
|
|
Dessutom saknas en del paneler invändigt - och är det inte Jackie Arklöw som sitter i bilen på första bilden? /Masten |
|
| Masten, för helvete! :D Nu får jag ju hitta en ny skjorta! | |
| Ett "fint" sv-sålt exemplar handlar det om den har säkert haft kristall baklampor därav extra reflexerna. Har dem släppt Jackie eller är han på permis?! Stephan | |
|
Miltalet kan nog vara den bilens minsta problem. ------- //Lövet |
|
|
Håller med där, mätarställningen är minsta problemet, den bilen är totalt slut i mina ögon. |
|
| Arklöv sitter inne... stackars bil, den såg onekligt duktigt risig ut. | |
|
I trafik första gången i Sverige: 1996-05-22 Inte import, dock haft 19 (!!) ägare. |
|
|
-Lyktorna är av sämsta jävla kvalite! Helljuset pekar rätt upp i skyn. -Lister saknas. -Kopplingen dog helt. lagades men är fortfarande skit. -Dock så är fronten å ena skärmen ny lackade efter en parkerings skada och då monterades även nya dimljus. -Sönderkörd å allmänt i dåligt skick efter tidigare ägare lekt bilmeck med den |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.