|
|
|
|---|---|
|
Jag behöver byta automatlåda på min 325i, och undrar vilka lådor som passar "bolt on"? Det jag vet är att Real OEM säger att art.nr 24007547901 är reservdelen jag skall ha. Tanken är att köpe en beggad på skroten och där finns det lådor med samma nummer som har suttit på 5-serie bilar. Det är aldrig för sent att ge upp | |
|
E60: Detaljer på E60 E60 523i Limusin, Europa E60 525i Limusin, Europa E61: Detaljer på E61 E61 523i Touring, Europa E61 525i Touring, Europa E90: Detaljer på E90 E90 323i Limusin, Europa E90 325i Limusin, Europa E91: Detaljer på E91 E91 323i Touring, Europa E91 325i Touring, Europa |
|
| Detta är vilka du får upp på realoem när du fyller i reservdels numret i sök rutan för reserv nummerna. | |
|
Tack för snabbt svar! Då borde det betyda att det sitter samma låda på dom bilarna... Det är aldrig för sent att ge upp |
|
|
Hmm, det verkar som det skiljer i utväxling 3,73 för 3-serien 3,91 för 5-serien Spelar detta någon roll? Jag kan absolut inget om detta... Det är aldrig för sent att ge upp |
|
|
Spelar ingen roll förutom att tex gjorde bilen 110 på 3000 varv nu, så kan det bli att den gör 105 km/h istället på samma varvtal. Kan inte vilket håll utväxlingen ska vara på för att öka eller sänka hastigheten. Men inga stora marginaler vilket fall som |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.