|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har som ni kanske sett tidigare ingen stolvärme i förarstolen på E36cabben. Den har sportstolar helskinn (annat än helskinn vore dumt i en cab). Men till stolvärmen - i förarstolen funkar inte värmen alls men på passagerarstolen blir det varmt i stoldynan och i ryggen MEN inte i lårstödet - den lilla justerbara delen under låret - den som tydlgast skiljer sport- från standardstolen? På min E46 är sport det halvskinn och där är det värme även i lårstödet. Är det skillnad på värme i lårstödet mellan e36 och e46? Eller är värmen i passagerastolen i E36 delvis trasig? Frågar med en dåres envishet - något som har en svart skinnsportstol E36 cab/coupe till salu? Med fungernade värme och i övrigt manuell och bar skick. /Patrik, 325i cabrio -94, 325i touring -02, BMW CS 4096 | |
|
Nu har det ju blivit kallt ute så nu kanske någon slagit på sätesvärmen i sin vagn och kan svara på om det är värme i lårstödet på E36 sportskinn? /Patrik /Patrik, 325i cabrio -94, 325i touring -02, BMW CS 4096 |
|
|
Jag är ganska säker på att jag inte har värme i lårstödet på någon av mina stolar och har nog aldrig haft det heller. mvh Mikael |
|
|
Kan vi enas om att värme i lårstödet tillkommit mellan E36 och e46 då? Någon mer om som vill dela sina lårvärme-erfarenheter i gamla 3:or nu i vinterkylan? /Patrik, 325i cabrio -94, 325i touring -02, BMW CS 4096 |
|
| Jag har en 325i -09 med sportstolar i läder. Den har inte värme i lårstödet | |
|
Är det skillnad i värme beroende på om man har helskinn, halvskinn eller tyg i sin sportstol? Min e36 helskin har inte lårvärme men min e46 halvskinn (dv tyg-lår) har lårvärme. Fler erfarenheter? /Patrik, 325i cabrio -94, 325i touring -02, BMW CS 4096 |
|
| Jag har en 325i -09 med sportstolar i läder (helskinn). Den har inte värme i lårstödet | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.