|
|
|
|---|---|
| När jag försöker avsluta bevakning får jag meddelandet att jag är ingen pro användare! måste man leva med dem bevakningar man har eller går det att lösa på ett sätt som inte kräver pengar! | |
| Du får gå in på "Ändra användare" i Forumdelen och bocka ur/i vad du vill ha och inta ha. | |
| Kan du specificera lite mer gällande "vad du vill och vad du inte vill ha"? jag vill inte ändra inställningar, jag vill avsluta bevakning på en viss tråd. Jag ser ingenstans hur man gör det. Aldrig sett ngt liknande! | |
| Man måste vara Pro-medlem för att bevaka trådar. Du är det inte, så du borde inte ha problem med bevakade trådar. Vad är ditt bekymmer, lite mer korrekt beskrivet? | |
| Problemet är löst nu, jag har fått 30 dagars pro-medlemskap för att kunna avsluta dem bevakningar som jag inte är intresserad av men det ska vilken användare som helst kunna göra och supporten säger att jobbar på det :-) | |
| Men...det går ju inte lägga till bevakning när man inte är Pro :) Hur lyckades du? | |
|
men det märkliga är ju att bevakningstjänsen, antar ni menar att man får mail när det skrivits i trådar man deltager i, ej fungerar längre. Jag får aldrig numera några mail från AP. /Anders |
|
|
Jag har samma problem som TS, d.v.s. jag är inte Pro-medlem längre, men får fortsatt mail från de trådar som jag bevakade för flera år sen. Och kan inte stänga av det. Tack och lov var det inte så många trådar som jag hade bevakning på och de börjar ju bli gamla och bortglömda nu, så det är väl ett övergående problem. Offtopic: Anledningen till att jag slutade betala för pro är ju att ägarna av forumet verkar totalt ointresserade av att utveckla, förbättra sajten eller att laga felen som finns lite här och var. Jag hade gladeligen betalat varje år om man kunde känna att det gav något tillbaka i form av kvalitet i tekniken. |
|
| Jag hade också samma problem och tankar som Stig och samma lösning som mgorgis. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.