|
|
|
|---|---|
|
Har precis kommit hem efter 9 månader i utlandet! Och ställer mig nu frågan om det finns några nattliga äventyr i Kalmar! Har sett massa folk vid Giraffen, men det är ju lika mycket poliser som vanliga människor där! Har precis inhandlat en Porsche 911 turbo -95 så abstinensen börjar sakta återfinnas! Har tidigare ägt 3 st M3 E36! See you out there! | |
|
Grattis till trevlig bil! Vilka M3 E36 hade du och gjorde du några modifikationer på dom? Tack på förhand. |
|
| Kanske dags att byta signatur till Stuttgart då? | |
|
Byta namn! Nee, har fortfarande kvar min ögonsten, så nåt namnbyte blir det inte!! Har haft en svart -93:a Helt original! dakkargul -94:a lite smått och gott! lagunagrön -95:a cab (stulen efter 2 veckor, var annars en projektbil som jag tänkte lägga ner vintern på men vad ska man säga när människor e framme och förstör ens dröm) Köpte därav denna Porsche för att prova nåt nytt! |
|
|
Tjena Kan du inte bjuda på en åktur nån kväll i Kalmar?. Jag är inne på min 3:e 944:a men har aldrig haft nöjet att åka 911 turbo. Mvh John |
|
|
Skulle mer än gärna bjuda på en åktur men för tillfället sitter det bara en recaro stol i bilen (förare), så du får nog ha den innerstående tills jag satt i den andra stolen, sker kanske nästa vecka om jag får tid över!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.