|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Mini funkar (en granne till mig hade en Cooper och de har två tjejer i ungefär samma ålder). Visst är det lite mer jobb med två dörrar men eftersom Karl-Hilding ändå inte skall spänna fast barnstolarna åt dig så kan du väl bilda dig en egen uppfattning och testa en Mini och se hur det funkar? | |
| Det blir att åka ut ihelgen och kika, så får vi se vart det bär. | |
|
P 911! Lagom baksäte för 2 småknoddar! Passa på. /G |
|
|
Blir tufft med en halvny 911 för max 90´. MVH Christofer |
|
Karl-Hilding |
Ok ok. Men har sett många kvinnor som böjer sig in i baksätet som har ett litet h-e när de skall spänna fast barnen i baksätet på en liten 2-dörrars bil. Men backar jag 20 år i tiden så hade hustrun en 2-dörrars BMW 320. Och dessförinnan en 2-dörrars Golf. Man glömmer så lätt att man var ung och oförståndig. Nu är man bara gammal... |
| Visst det är inte optimalt men det fungerar hyfsat, hade själv en clubman med 2 små, på självmordssidan hade man minstingen medan den andra kunde hoppa in själv på andra sidan :) | |
|
911 finns redan fast på sommaren. Nu har frun tagit min V50 och jag skramlar runt i en gammal men fin 245:a... Så en lite nyare fräsig bil till henne vore på plats. Eller så kanske det är jag som ska hitta något istället. En Clubman vore fint men lite utanför budget. Gr8ride |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.