|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| En riktigt snygg annons och fixade fel samt tålamod...ja, det kan säkert ge över 20´. Jag tittade på E39 kombi för att ha som flyttbil nu under hösten och vissa exemplar såg skitfina ut, men de såldes ändå inte på flera månader. Jag minns en mörkblå som verkade kalasfin, en ägare senaste åtta åren, något skitfel och lite repor, men överlag bättre än vad man kanske kan vänta sig av en så gammal bil. Den annonserades ut för 18´och jag trodde det gällde att hugga den direkt men jag insåg snabbt att E39 var för trång för mina behov, döm dock om min förvåning när den låg kvar månad efter månad. Är det inte värt att dumpa den billigt och slippa skatt/försäkring etc, om alternativet är att behålla den till nästa vår? | |
|
Jag förstår, nu är det ju inte säsong heller. Man kan ju alltid ställa av den om nappet skulle vara för dåligt, men hellre ett snabbt sälj för att satt slippa allt jox som kan komma till runt om kring. |
|
|
Den här får man för 34'. Länk Nån som fortfarande tror att det blir över 20 i slutpris för denna 523? ------- //Lövet |
|
|
Nej det tror jag absout inte, men å andra sidan hamnar den i ett lägre segment samt sedan som kan vara lättare att sälja än den där. Även om den är kanon och bra pris. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.