|
|
|
|---|---|
|
Från ena sidan...;) Lite för stor framspoiler, men från sidan är den ju urläcker med dom fälgarna (bild 4). Varför envisas Alpina med att använda sig av standardratten? Länk | |
|
Köp den så har du anledning att byta ratten :p Fy fan va snygg den bilen var, första bilden tänke jag FAN va billig den var sen såg jag de resterande bilderna :) |
|
|
Måste ju fortf vara billigt, laga den kan väl inte kosta så mycket ? Eller är motorn kaputt ? |
|
| I värsta fall så har ramen fått sig en dänga så den liknar mer en banan. :) Men det är väl bara sätta den i sträckbänken och dra ut den igen och köpa ny front/skärm/lycktor m.m.m.m så är den nog som ny sen. ;) | |
| Den korvskinnsbruna inredningen var inte vacker. Annars fin. Alpinastripsen skulle kunna läggas till. | |
|
Hehe...det kanske är lite åt korvskinnshållet men jag tycker den är snygg! Passar väldigt bra till svart bil. |
|
| Tyckte det va en förjävla fin Alpina, de brukar ju ha en väldigt konservativ design annars. Synd på skadan, ser lagbart ut tycker jag? | |
| Dom där fälgarna! POOOOORRRR! | |
|
UUURRKKK. Ser ut som en rysshottad Porsche Cayenne. Blähh. |
|
| Fälgarna är värda att hoppa familjesemestern | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.