|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| Fråga till Dodge Viper: Vad är din koppling till Kevin, ali med flera? Anledningen till att jag frågar är att ni skriver ganska lika. | |
|
typ ändvänder "," ganska ofta.,., |
|
|
Oj nu gjorde jag visst det själv... |
|
|
Dodge Viper aka Kevin: Vad är faserbrefet för nåt? www.malte-racing.com |
|
|
de måste va fått jävla fattigt pack som inte har någon försäkring eftersom dom tog sånt som kylaren o huven alltså e det ngn som smällt nyligen .. |
|
| DODGE VIPER, jag aldrig ringt dig om att köpa någon 740, och jag kommer knappast att göra det heller! | |
|
jag tror inte dom annonserar stöldgods här på power utan att det säljs på annat vis!!!! |
|
gagg |
jag har krockat min 325 coupe med full m3 optik.. sen stog den hos plåtslagarn i väntan på bortforsling till skroten.. va tror ni händer? någon snor hela jävla bilen??? fyyfan.. alltså nu fick jag ju ut ersätning av försäkringen iallfall men den bilen va ju helt förstörd.. hela främre delen av bilen va totalkvaddad, oljetråget va paj m.m. så den gick ju inte o köra utan de måste ha varit att dom har bogserat bort den eller nåt.. hursomhelst blev ja jävligt lack.. |
|
318 iS M3 Nu har jag läst hela tråden tre gånger och jag har varken hittat något rasistisk eller skumt med kingen's inlägg. Så jag förstår faktiskt inte vad du menar, du kanske ska läsa hela tråden istället för att slänga ur dig falska anklagelser. /Mr.K |
|
|
jag skriver pack vet du va de e ??e det rasistiskt eller??? e du invandrare eller e du bara känslig??? exakt vilket inlägg e skumt 318 is M3 ???bara så jag vet??? |
|
|
jag har oxo läst nu jag kan inte se något alls bara undrar driver du med mig eller??? 318 is M3 |
|
DODGE VIPER |
komigen grabbar lägg ner nu , det som hände va tragiskt men det hjälper inte med o kasta skit på varann . vi e alla beroende av varann mer eller mindre,på ett eller annat sätt va på strippen i gbg idag bra ös för att va första gången, skiter i vad andra säger o gör , jag gör det jag kan, |
318 iS M3 |
Nej Kingen det var i en annan tråd som jag så, jag tror att den är bårta. Den hade spårat ut totalt. Du hade skrivit om "pack" och sånt som skulle ge fan i att stjäla. Du är tydligen lite här och var i bland. "Kör BMW Så åldras du inte" |
|
precis som du!!!!!! borta stavas med o inte å ! ;) Jaha o vadå då`???? Vad e pack för dig??? min vän?? Om du får inbrott i din bil blir du inte sur då?? Jag tycker att har man inte råd att köpa delar till sin BMW så ska man inte ha en.. då kan man köpa en biligare bil ..Dom ska inte köra BMW på min bekostnad eller hur?? |
|
loqman |
Jävla nolla!! |
|
vem e nolla?????+ |
|
|
vem e nolla?????+ |
|
|
318 iS M3: Jag måste säga att om nån här kommer med skumma inlägg så är det du och inte kingen. loqman: Bespara det här forumet den typen av inlägg som det du presterade i morse är du snäll. www.malte-racing.com |
|
|
tack MalteK |
|
loqman |
Klart menar jag dig Kingen. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.