|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
i natt stal dom min M3 front med lampor o allt,speglar,vita baklampor,dom tog t.o.m hela jäv..... huven så det måste vara någon som har krockat sin bemer!! Så ser ni annons på forum eller hör ngt så fråga efterkvitto...... | |
loqman |
Oj jag lider verkligen med dig. Men var var du när de snodde grejerna. Det tar ju skit långt tid att plocka de!! Eller? |
|
jag sov !!!!!!!!det hände inatt.... |
|
|
Hmmm!? Länk |
|
|
Antar att Vesna aka Kevin aka Atlas aka massa tidigare inlägg på forumet. Anv samma email som tidigare... |
|
| F*n vad sur jag blir! Vart stod den parkerad? Vilken stad? | |
|
malmö ........ |
|
|
Dom ska va glada att jag inte kom på dom eller att jag får reda på vem det e.......... Dom kommer inte att kunna skruva med bilar mer...... |
|
|
Hemskt att komma ned till bilen på morgonen och se att den är rensad. Hade de förstört något inne i bilen eller? Min bil var de på flera gånger innan jag lyckades få en garageplats. Blinkers, färddator, lister, dörrsida m.m. Vet precis hur jävla trist det är! |
|
loqman |
Du säger det nu... Varför kunde du inte ta de när de höll på. Jag vill inte vara elak men, har du inget larm eller? Min bil, det räcker bara att du tar i dörrhandtaget så går larmet. Alltså det kan ju ta upp till 1 timme att plocka lös de där. Har du inte försäkring heller? Carsten: Är det för att han har ett utlänsk namn kanske eller?? Hör med försäkrings bolaget och anmäl detta. Om jag vore du och fick tag på de så skulle jag köra upp hela bilen i baken på hela deras familj. |
|
jo det finns larm på den o immobilizer oxo men i ett garage hörs det ju inte o dom hadde plockat batteri kabern o klippt larmkabeln till hornet!! Klart jag har förs man det tar upp till 2 mån att få bilen det e så mycket skador nu sa dom :( |
|
|
Loqman: Nej knappast, snarare för att delarna (dvs huv etc) tycks passa och att det hänger ihop ganska bra tidsmässigt. I annonsen på bilen har den gått 11000, men när motor säljs separat har den gått 10000 så det är nog inte bara jag som tycker det ser lite skumt ut. Men eftersom detta hände i Malmö så kan ni bortse från mitt tidigare inlägg. |
|
|
Kevin, ali m.m. Har ju haft en hel del annonser ute den sista tiden... Bl.a. en Viper här på BMWPower.nu... Hoppas ingen köper grejer där!!! |
|
|
Jag tittar under köpes o vad hittar man där jo en massa annonser med röd o vita bakljus o M3 front vem fa....säljer sånt,, om det inte e stulet jag bara undrar??? |
|
|
Vessna, kevin och dessa snubbarna verkar ju måttligt seriösa! Jag skall aldrig sätta min fot hos Atlas bil!Det bästa var vessnas annons om BMW 740 säljes i delar: "Chassinumret stämmer inte så den gick inte att besiktiga så jag måste sälja den i delar!" Gissa om den bilen är seriös. Tråkig att fina bilar som BMW drar till sig sådana människor. Synd också att det finns folk som köper stulna grejer och monterar på sina bilar. Så länge folk gör det kommer det stjälas bildelar. |
|
|
>de poliser som läser här.... Har vi några span här så kan ni chansen att göra lite nytta.... Detektiven "allmänheten" har bra koll här ta nu den hjälpen o rensa ut ordentlig ibland tjyvar och o försäkringsbedragare... Vill oxå ha kompressor..... |
|
DODGE VIPER |
jag fattar inte varför alla hänger upp sig över det faktum att jag säljer ,bmw delar från krockade bilar,, e det så farlig grej o sälja delar från en krockad bil??? jag hade en kille som va här igår o köpte motor o låda från en krockad m3a av mig o han va skit nöjd med priset,,så jag förstår inte om det e något fel på det ,,jag menar förr eller senare så kommer nåt på bilarna o gå sönder o då e det bra om det finns nån som ligger på lite prylar till bra pris,,eller?? till CARSTEN vill jag säga; varför skulle jag vilja sno huv o diverse saker när jag vill sälja mina saker,, jag vill ju inte laga bilfan för det blir för dyr dessutom så har jag redan fått pengar för bilen -avdrag för de delar som jag säljer,, till ASKEN vill jag säga lägg av o gör nåt vettigt i stället ,jag har inte gjort dig något,,så uppför dig som en man o inte nån kärring till J:L vill jag säga att du e välkommen hit o titta igenom faserbrefet på 740in innan du öppnar din käft o babblar en massa skit i måfå ..om inte jag minns så ringde du o ville köpa bilen ,men jag vägrade sälja den till dig eftersom bilen va stulen ,, om inte annat lägg ner o tjafsa ,o låt de som kan det hela sköta det tack skiter i vad andra säger o gör , jag gör det jag kan, |
|
> dodge viper om du e' ärlig så är väl allt lugnt..... De e' tjyvpacket vi vill åt inte riktiga gubbar! Vill oxå ha kompressor..... |
|
|
"Dodge Viper" Kan du förklara detta stycke ur din text ovan..jag fattar inte? "om inte jag minns så ringde du o ville köpa bilen ,men jag vägrade sälja den till dig eftersom bilen va stulen " ?? |
|
loqman |
Viper; Jag tycker de som snackar skit ska du ge de på s..... Synd att detta inte är "rumet" diskution. |
| Flytta upp i norrland där händer alldrig sånt där ! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.