|
|
|
|---|---|
|
Hej ! Ska beställa VMR VB3 19" till min Bmw 330d E91 Touring och undrar följande: 1. För att få så mycket djup i fälgen vilket ET och bredd bör jag beställa ? Samtidigt har bilen M-chassi och dragkrok , något man bör tänka på för att det inte ska ta i när man tex drar släpvagn. 2. Enligt Velocity Motoring finns det följande ET att välja på: Fram: ET 20/40 Bak: ET 22/33/45 3. Vilken däck dimmension bör jag ha välja på fram och bak fälg ? 4. Vilken lackering på fälg är passande till Space Gray ? Supersilver Hyper Black Gunmetal Matte Black Tips och svar är välkomna | |
|
Fram: 8,5x19" ET40 235/35/19 (men helst et30-35) Bak: 9,5x19" et45 265/30/19 ...är vad du ska ha. Jag hade nog valt mattsvarta hjul men det är ju en smaksak och det mesta ser bra ut på en grå bil. |
|
| Jag har ET 40 med spacer på 12mm så ET 28 således funkar utmärkt på mina 9.5x19 så jag skulle gå på ET33 om jag va du//M | |
|
Inte om det är en LCI |
|
|
Hej ! Någon som har beställt från www.wmrwheels.eu ? Enligt dem kan jag köra VMR VB3 10x19 ET38 & 9.5x19 ET33 på en Bmw E91 Touring med M-Chassi ? Kommer man kunna ratta fullt ut ? Kommer det att ta i när man kör saker med dragkroken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.