AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
5.440

erfarenhet av ND bil i Halmstad?

ac
355
acer84
BMW z3 2.2
Volvo C70 2.4T cabriolet
Volvo S40 T4
Renault Talisman
Är intresserad av en bil hos Nd bil i Halmstad. Är det någon som har någon information om firman, positiva/negativa erfarenheter. Har fått fram att företaget funnits sedan 2002. Det finns inte mycket info på deras bristfälliga hemsida vilket gör mig fundersam, bilder på bilarna är tagna utomhus, magkänslan säger mig en oseriös bakgårdshandlare men jag ska inte döma ut någon på förhand. Bilarna kan ju vara bra ändå. All info är tacksam.
Sa
449
Sahlin
BMW 530d F11
---Hitta felet nedan---
BMW 335d E91 Såld
BMW 325d E90 Skrot
BMW 523i E39 Såld
MB E430 W210 Såld
BMW 520i E34 Såld
-----MC-----
BMW R1200GS Såld
Tja, en kund som inte verkar särskilt nöjd: Länk

Sedan vet man ju aldrig om just den personen haft problem och därför är lite "pissed". Andra kanske tycker annorlunda.

ac
355
acer84
BMW z3 2.2
Volvo C70 2.4T cabriolet
Volvo S40 T4
Renault Talisman
Tack,, alltid bra med feedback. Detta var ju ingen positiv läsning, men som sagt - det kan ju vara en engångsföreteelse? Det står att firman varit registrerad sedan 2002 och med tanke på att det är så svårt att hitta något mer negativt om firman så kan det vara ett bra tecken. Ingen som varit där och sett bilarna/träffat säljarna?

Jo jag har sett det. Ser väl så där ut, inte så stort så bilarna ligger runtom den lilla butiken. Har aldrig varit inne där så ska inte uttala mig. Vad är de för bil?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.