|
|
|
|---|---|
| Är intresserad av en bil hos Nd bil i Halmstad. Är det någon som har någon information om firman, positiva/negativa erfarenheter. Har fått fram att företaget funnits sedan 2002. Det finns inte mycket info på deras bristfälliga hemsida vilket gör mig fundersam, bilder på bilarna är tagna utomhus, magkänslan säger mig en oseriös bakgårdshandlare men jag ska inte döma ut någon på förhand. Bilarna kan ju vara bra ändå. All info är tacksam. | |
|
Tja, en kund som inte verkar särskilt nöjd: Länk Sedan vet man ju aldrig om just den personen haft problem och därför är lite "pissed". Andra kanske tycker annorlunda. |
|
|
Tack,, alltid bra med feedback. Detta var ju ingen positiv läsning, men som sagt - det kan ju vara en engångsföreteelse? Det står att firman varit registrerad sedan 2002 och med tanke på att det är så svårt att hitta något mer negativt om firman så kan det vara ett bra tecken. Ingen som varit där och sett bilarna/träffat säljarna? |
|
| Jo jag har sett det. Ser väl så där ut, inte så stort så bilarna ligger runtom den lilla butiken. Har aldrig varit inne där så ska inte uttala mig. Vad är de för bil? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.