|
|
|
|---|---|
|
Hej ! Fick tips om Sonax Nano Guard och försöker hitta någon som har erfarenhet av det (mer än säljaren på BMW). Jag har tidigare använt mig av Ditec och MrCap men öppen för nytt självklart. Det står 5 års garanti med Sonax, men det är om man gör årliga kontroller och fyller i extra om de bedömer man måste göra det så det känns som samma som Ditec och MrCap.. men hårdheten sägs vara bättre? Så - någon med erfarenhet, hojta gärna till! mvh Tobias | |
| 5 års garanti? Mot vad och vem avgör om det hållit eller ej? Gäller möjligen om du parkerar i eget låst varmgarage i 5 år och inte rör bilen :-) Bluffgaranti o det gäller alla reconder! Är glansig o lättare att tvätta under en tid - ja, men inte mer. Säger inte att det är skit med recond men man ska vara medveten om vad man får. Använd sunt förnuft så förstår ju vem som helst att det inte fungerar. Mvh | |
| Tänk på att det kostar inget att gå på kontroll! Jag har haft min lackskydd nu i tre år och är jätte nöjd! Ett stort plus för mig är att personal är jätte trevliga och alltid villiga att hjälpa ( Sonax Malmö) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.