|
|
|
|---|---|
|
Ska byta dom övre länkarmara på min e34 och såg att biltema hade sådana är dock lite skeptisk till kvalitén så sökte runt lite å hittade både dom som var nöjda och en tråd där en varnade för att gummit runt spindelleden går sönder? Någon som kört med dom ett tag som vet om det håller? | |
|
Jag köpte dom till min förra e34 och bilen har rullat igenom besiktningen 3 gånger på 3,5 år utan att dom hittade något fel på dom . Blanka papper alla 3 gångerna :-) |
|
| Okej låter bra men jag litar Dock inte på besiktning för besikta min förra veckan och bilen gick igenom men länkarmara var helt totalt slut! | |
| Vill du komma hyfsat billigt undan men med bra kvalitet så köp in Meyles stag från tyskland. På billighetsprylarna går just gummit sönder och sedan dröjer det inte länge förrän du fått in skit i lederna och då går de sönder. | |
| Jo men problemet är att jag behöver bilen på torsdag, och tar ju ett tag å få hem från tyskland :/ | |
|
Jag bytte till biltemas på en bil, och året efter gick den inte igenom pga trasig damask på samma spindelled. Det var iofs de undre länkarmarna, men rätt så störigt. Men vem vet, de kanske hade legat länge, eller något? Men jag kanske hade testat claus autoparts grejor (googla och du skola finna) och köpt en sats med alla grejor. Dessa verkar folk nöjda med vad jag sett. -- Markus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.