AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
367

Siedel front

Apo
Nån som vet vart man kan köpa en Siedel front i sverige till en e36'a -94a?

Tycker att den är en av dom grymmaste fronterna till en e36'a, vad har ni för uppfattningar om detta front?
Har själv en sån front på min 530 Touring och tycker den passar bra,mycket bra passform och välgjorda.
Bara att slå till.

Roger
La
137
Laurin
BMW M3 3,0 Alpinvit
www.x-style.se

-----------------------------
"Second place is the first loser"

/// Mvh Laurin
Visa användare
455
robban
325Turbo - 94
//M3 E46-03 (1:72)
Ja har åxå Seidl front på min med läppen till ruskigt cooool har inte tröttnat ännu på den trots att jag haft denna på i över ett år nu ......KM-Tuning säljer Seidl 08-59070610.
Apo
ni har inte bilder på era bilar med sidel front?? har blivit lite osäker nu när större delen av forumet verkar vara emot snea njurar... iofs så tycker jag själv att det är läckert..
bm
30
bmwskadad
325 coupe -93
Titta i galleriet. sök efter 325 fd.ZRS

P-G
sh
820
shu!
525i -91
Länk

// Giv en olle! å gär`n rivar!
Visa användare
455
robban
325Turbo - 94
Apo , ja har både snea njurar och //M 3 E46 gälar på min....för övrigt så har jag Zeemax bakkofångare samt Riegers feta trösklar( sidor ) samt DTM Cup speglar på min kärra ....
Fi
240
Fidde766
328iC -95 "speciale"
Här har du lite bilder på min bil med Seidel front...

Länk
Apo
tycker att det ser bra ut både på fiddes kärra och på 325 fd.ZRS.. hur är passformen.. några större problem och montera?
Visa användare
455
robban
325Turbo - 94
Jag hade då inga problem med passformen till min ZRS-CAB iallafall allt passa klockrent.... bara lacka och hänga på ...

mvh/Robban
Fi
240
Fidde766
328iC -95 "speciale"
Hello,

nejdå inga som helst problem.. Det är bara att hänga dit i stort sett... Maila mig så skall jag ge dig lite tips.. (bara att trycka på mitt namn)...

/Fidde
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.