|
|
|
|---|---|
|
Hej har strul med luftningen, får luftningen bra bilen går får värme bilen bilen är bra i temperatur går erj upp på rött . åker en dag sen samma sak får iunfgen värme bilen går upp mot kokningspunkt Hur fasen ska man göra Kör bilen varm öppnar luftnipper samt lock kör så några gånger sen får jag värme o fyller på med vatten. Sen nästa dag ingen värme Problem 2 Durrande ljud som låter från bakxel däck bakvagn ljudet är konstant inget tjut ljud eller visslande samma durrande ljud i alla hastigheter låter självklart mera i hög hastighet men ljudet är hela tiden Låter som att man skulle köra med gamla däck från 80 talet hockey puckar men däcken tror jag inte det är | |
|
Hej ingen som har nån ide mina funderingar är bakaxel eller hjullager eller dåliga däck när jag lyssnar med rutan nere hörs inget ljud vad jag kan höra så det verkar bara vara ett ljud som ä i kupen. det låter mera vid högre hastighet men låter lika vid mindre hastighet men doch samma ljud det är inget vibbrerande, eller tjut eller visslande såg att bakaxel var oljig men min fråga är om bakaxeln skulle vara paj hur låter det |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.