|
|
|
|---|---|
|
Vad tror ni om denna? Länk Lite trist utrustningslista är väl det mest negativa. Den är faceliftade modellen. Den säljs hos märkeshandlare. | |
|
Gamla motorn 163hk och inte de nya nackstöden med whiplash-skydd som kom senare under 2007. Minns inte om 177hk kom senare på -07orna eller om det var först -08. Ser ut som en spricka i förarstolen? |
|
|
Trodde inte faceliften fanns med gamla motorn. Man lär så länge man lever. Lite tråkigt med en så stor spricka i skinnet. En sak som tyvärr är riktigt dyrt att laga. ------- //Lövet |
|
|
Missade sprickan. Åker och kikar på den idag till en bekant. Har ni tips på andra e61 för liknande pengar så är ni välkomna. |
|
|
Det där är ju inte skinn... utan sensatech = helt värdelöst. (står ju dessutom i annonsen, "konstläder") /Jonas |
|
|
Har man sprickor el dylikt i skinnet,så är det inte dyrt att laga,skitsnack var har du fått det ifrån Andreas? Länk |
|
Karl-Hilding |
Color Glo verkar nästan vara bra för att vara sant... |
|
Dom är riktigt bra..Mitt skinn på sidan,när man kliver in/ut var lite slitet. tog 45 min och 800kr..Var i HBG..gjorde de för 2 år sedan,och det ser fortfarande lika fint ut..Hos bmw hade jag fått byta den delen,och den kostar ca 3500kr.. kan rek dom½ |
|
| Ingen klima hade vart en no-go för mig. | |
| Alla E60/61 har ECC. Utökad med 2-sidig temp, solsensor mm var tillval. | |
|
Sensatech kan inte lagas med Color Glo, Bianca. Lika trevligt inlägg som vanligt från dig. ------- //Lövet |
|
Karl-Hilding |
Men andreas skrev: "Lite tråkigt med en så stor spricka i skinnet. En sak som tyvärr är riktigt dyrt att laga." Vilket jag tyder som att skinn att dyrt att laga. |
|
Ett skinn som är sprucket ned till undermaterialet är inget man lagar med färg så det gäller även där. I det här fallet ännu mer eftersom det är ett konstläder man inte kan laga med skinnfärg. ------- //Lövet |
|
|
Ett tips innan du köper diesel i den prisklassen är att kolla upp den noga. Läs den här tråden för några riktigt bra anledningar: Länk |
|
|
Jo, fast ALLA de bilarna i den tråden är importerade och säljs av småhandlare. Den här bilen är sv.såld. och säljs av auktoriserad BMW. Skillnaden i risk är stor. ------- //Lövet |
|
|
Vart ser ni en spricka i skinnet? Det är ju en reflektion om ni menar den vita randen på bilden, eller vad missar jag? |
|
|
Vi kikade på bilen. Riktigt fin förutom repan i konstskinnet. |
|
|
har jag nämnt nånting om färg???LÄS FÖRST,SVARA SEDAN. Dom handskas med betydligt värre grejer än ett sprucket skinn/konstskinn i undermaterialet. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.