|
|
|
|---|---|
|
Undrar om någon vet hur man gå till väga för att dels komma åt, och dels programmera om fabriksinställningar på sin bil? Tänker då på sådant som exv att bältesvarnaren plingar eller inte, att dörrarna låses när man kör över en viss hastighet, Att AC/n kan ställas om för hetare klimat etc etc. Är det ngt man kan göra själv eller är det sådant som bara finns på USA specade bilar? mvh /Magnus | |
| tjenare!jag tror inte att det går göra det själv , jag har också försökt hitta nåt på internet men hittade inget alls , men du kan gå in till bmw försäljare och få det fixat där , kostar 800 kr då när jag frågade , här i örebro! | |
| Det går att koda om funktioner som halvljusautomatik mm med INPA/NCS, men man får ha lite koll på vad man håller på med. Sök på BMW coding eller dylikt på google. Finns nog något skrivet på detta forum också. | |
|
Tack för det! Jag misstänkte att sådana saker inte är helt enkelt att dona med – men lite roligt:) /M |
|
|
Rallyfinen!! har du nån länk som du kan skicka , så skulle det underlätta! tack i förhand! |
|
|
Man kan nollställa gasregulatorn (som ju anpassar sig efter din körstil). Kolla e46fanatics, sök på reset gas control eller liknande. |
|
|
Jag skulle bra gärna vilja veta hur man sätter igång/stänger av bältes/nyckel-i-tändningen/ljuset varnaren och den funktion som automatiskt låser dörrarna när man kör iväg. Den förstnämnda skulle jag gärna vilja stänga av i min amerikanska e46 och den sistnämnda skulle jag gärna vilja koppla in i min svenska e46.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.