|
|
|
|---|---|
|
Har försökt hitta nyckeln till låsbultarna men går bet. Enligt förra ägaren skulle den ligga i bilen någon stans... Undrar om denna har en dedikerad plats i z4 coupé ??? | |
|
Nu minns jag inte hur det ser ut på Z4, men på Z3 sitter den under bagagerumsmattan tillsammans med några verktyg. /Masten |
|
|
Kolla instr boken. Normalt finns den under bagagerums mattan. Antar det finns inga sidofack där bak på Z4? /Anders |
|
| I mitt fall låg den i verktygsfodralet under bagagerumsgolvet (bredvid batteriet). | |
|
Hej Har prcis en nyinköpt z4, ligger i ett fodral vid batteriet på min. |
|
|
Tack för svaren! Har letat under luckan i bagagerummet - bla i vertygsfodralet... Ska göra ett försök till ikväll, samt hoppas på att förra ägaren hittar det. Annars är alternativet att låta loka däckfirman demontera bultarna eller att åka 6 mil till närmasta bmw-handlare och dom provar ut vilen adapter jag ska ha... Mvh Anton |
|
| I min X3 finns det en i den formgjutna frigoliten vid batteriet i skuffen. Köpte så jag har en i reserv, kostade bara 50 spänn och den har jag i handsfacket. Kan ge sig fan på att Murphys lag dyker upp när man minst anar det (typ tappa ner i avloppet på OKQ8s GDS-hall eller försvinner i snö e.dyl.). | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.