|
|
|
|---|---|
|
jag skulle vara tacksam om någon vet hur man bytar lampa (lampor?) till värmereglagen.Bilen är en 540ia-93 utrustad med a/c. "FULL GAS HAMNA I EXTAS" | |
|
Kolla tidigare inlägg Länk |
|
|
Sorry, det ska vara : Länk |
|
|
Det är en hel del jobb. Jag gjorde det på min för några månader sen. Ta ur Stereon, kan gå utan men lättare om den är borta. Ta loss AC knappen. innanför till vänster knäpper du loss "ventilationsdelen" Lossa de tre vajrarna till ventilationsreglagen. ta loss allt som gör att den sitter fast, kommer inte ihåg exakt. ta med den in och sätt dig vid köksbordet. det sitter bara en lampa och den sitter längst ner i mitten bakom den jättelilla symbolen med vindruta osv. en del skruvande innan man kommer åt den. Det enda svåra är att sätta tillbaks vajrarna. de är färgmärkta men lite kluriga att få dit igen. Lycka till! maila om du har frågor. fyrhjulsdrift är roligast! |
|
| Förtydligande...Mitt förslag på tidigare inlägg gällde ECC eller "stora kliman" som har liggande hjul för värme och fläkt. styrman1 redovisar för AC eller "lilla kliman" med vred. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.