|
Sida 13 av 21
|
|
|---|---|
|
CSC383 X5 Lus, Jan du kolla upp den här? Svinbillig! Länk |
|
| Det räcker gott och väl för mig, tack Jörgen. men stod det något om keyless go? | |
|
S322A KOMFORTZUGANG Comfort access Står med i listan! |
|
|
Alano: Här har du en på Svenska. S1CAA Urval COP-relevanta fordon S313A Ytterspegel nedfällbar S322A Komfortåtkomst S403A glastak elektr. S431A Innerbackspegel automatisk avbländade S441A Rökare-sats S464A Skidsaeck S488A Svankstöd förare och frams.passagerare S493A Förvaringspaket S4AEA Skjutbart armstöd fram S4ATA Interiörlister högglansiga svart S507A Parkeringsavståndskontroll (PDC), bak S521A Regnsensor S524A Adaptivt kurvljus S534A Klimatautomatik S544A Farthållning med bromsfunkt. S563A Belysningspaket S5ACA Helljusassistent S663A Radio BMW Professional P7RSA Paket Comfort S845A Akustisk bältesvarning S855A Språkversion italienska S863A Aterförsäljarslista Europa S884A Fordonsdokumentation italienska S8SPA Styrning COP Serieutrustning S226A Anpassning till sportchassi S249A Multifunktion f ratt S255A Sportratt läder S2KEA BMW LM-fälg V-eker 188 S459A Stolsjustering elektrisk med memory S481A Sportstol S502A Stralkastarspolare S520A Dimstraalkastare S522A Xenon-Ljus S548A Kilometerräknare |
|
| Snackade med en kompis som jobbar på en bilfirma i skåne och han ville ge tummen upp för Lus arbete då dessa bilarna förstör mycket av marknaden för de få bilfirmor som sysslar med ärliga bilar. Bra initiativ! | |
|
Denna bilen låg ute på blocket för 82000kr förra veckan och hade då rullat 28300mil. Har rullat som firmabil och har inte blivit besiktigad sedan 2010 och ca 17000mil så miltalet kan inte styrkas via besiktning. Vore bra om Lus kunde kolla upp den. Länk |
|
|
någon som skulle vilja kolla dessa till mig dpo 160 egn 953 |
|
|
DPO gäller jag igen. Svarta 320d e91 va? Sett att den är sänkt 20". Är den clean känns det som ett bra köp. |
|
|
Länk Nyimporterad, 0 ägare. DPB909, värd att kolla upp? |
|
| 335dAM -08 - 2011-06-10 162 571 km - Länk - WBAVS91090KZ86388 - DMD349 - Angivet 134000 km | |
|
Solåsens Bilcenter har vart uppe i tråden tidigare. Utan att veta, så verkar de ändå syssla med systematiskt skruvande alltså.. |
|
| Ja dom verkar vara ett gäng skojare på solåsens. | |
|
DMD 349 , ytterliggare en bil som säljs av Solåsen. Jag mailade dem i mitten på januari om DPP 264... fick svar, se nedan. Undrar om det är samma med DMD 349.Riktiga olycksfåglar i så fall. "Hej ! Vi har blivit uppmärksammad över detta, jag var själv nere i Tyskland och köpte denna bil. Säljaren hade då sagt att bilen inte behövde in på en service. När vi kom så lös det att service skulle göras, det var endast bromsvätska. Så då körde vi själva in den till Bmw i Tyskland och servade bilen efterssom det ingick i vårat pris. Jag körde själv bilen till Bmw, då stod mätarställningen på ca 10500 mil. Detta var datum 31/10-12. Bmw har själva skrivit fel mätarställning då servicen gjordes. Jag personligen kan garantera detta eftersom det var jag själv som såg mätarställning när den kördes in på verkstaden. Jag har nu i efterhand sedan detta uppdagades varit i kontakt först med Bmw Sverige. De säger att sådant kan hända, är den mänskliga faktorn att man kan göra fel ibland. Bmw själva kan inte gå in i systemet och ändra mätarställningen på servicen, men de kan lägga in en ny faktura på nuvarande mätarställning. Men det måste gå genom service verkstaden som servade bilen. Har då kontaktat Tyskland och väntar på besked. Tyvärr blir jag drabbad som företagare för en sån här sak, väldigt negativt! Bilen kan även bli lite svårsåld så läget ser ut som nu. Om inte detta löser sig så får jag annonsera om bilen med en annons att den gått ca 14700 mil. Förstår om du blir lite skeptisk till denna bil, men det här är min förklaring. Jag har även kollat upp resterande mätarställningar och historik på denna bil och den stämmer överräns. Mvh Mikael Balorda Solåsens Bilcenter" |
|
|
Fråga dem och se om du får samma svar. Bifoga sedan ditt gamla svar... ------- //Lövet |
|
| 330dM -06 - 2010-11-19 197 008 km - Länk - WBAVU91020KT00928 - CPF131 - Angivet 149000 km | |
|
Riktigt fin förarstol trots miltalet ------- //Lövet |
|
|
Dexmex. Olycksfåglar? Jo, ett fel kan nog begås, av vem som helst. När dock flera bilar från samma företag dyker upp i denna tråd kan man nog vara ungefär 200% procent säker på att de ljuger och har fifflat med bilarna och säkert andra bilar också. Alldeles för uppenbara sammanträffanden. |
|
|
Lite nöjda kunder hos Solåsens bilcenter... :-( Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Den sagan är lika troligt som Rödluvan och vargen, sist var det väl nån annat hittepå. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Cpf131 BMW 330d jag har försäljnings uppdrag På denna bil på min firma Noréns Bil Tenhult Fick idag på morgonen mail om att mätarställning Inte stämmer . Kommer själv ta kontakt med BMW Och kolla om så är fallet . Om det är så kommer Vederbörande köpare få info om detta vid köp. Och priset får helt enkelt bli därefter. Tänk på en sak bara när ni hänger ut vissa Bilfirmor här på nätet det finns ett brott Som heter förtal .... Är nystartad firma men har 15 års bransch vana Och tyvärr så finns det även en uppsjö av svenska Bilar med fuskade mätare men dom granskas Dock inte lika hårt för dom är svensk sålda, Tyvärr så är det oftast dom som redan blivit blåsta På miltalet som får stå för notan när ni granskar bilarna Dom som sålde och fuskade bilen går fria och har tjänat storkovan På sitt bedrägeri. Mvh Mikael Noréns Bil Tenhult |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.