AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
2.519

Kolla på denna E23 745! Dreggel!

Finns det mer att säga?? Okay hellre vitt läder i den operfekt verkligheten vi lever i där det alltid finns bättre men går ju alltid att färga/byta. Säger bara: Hardon!
Vad säger ni??
ca
2.141
captainoats
530 E39 2001
overkligt enligt mig eftersom jag inte ser någon länk
Du missade nog att skicka med en länk? Då finns det ingen annan än du som vet vad du talar om. :)
Haha sorry glömde den lilla lilla detaljen o upphetsningen i brallorna :p
Såja...

Länk
Et
153
Etoda
523iAT -98
...samt Audi och Mercedes
Oj, den skojade man inte bort... Har tyvärr inte hundra lök på nöjeskontot, annars hade det bara varit att slå till...

(Konstigt med skitdäck "Marangoni" på en i övrigt fin bil, men ändå...)
jo
972
johnor
Några gamla BMW:er
Bilen har VIN WBAFJ910508753130 och är en automatare frpn början vilket inte var så förvånande då det endast lär finnas en handfull specialbeställda E23 745i med manuell låda och då tänker jaginte på dom högerstyrda SA bilarna som dessutom hade M88 och ratten på fel sida. Bilen läs vara rätt svår att ta in i Sverige med den manuella lådan är jag rädd...

/Johan
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Captur Intens II-19
Hmm bilprovningen kan inte nått om chassienummer mm, det släpper ju igenom bilar med chassienummer för vänsterstyrda som är högerkonverterade utan att ens höja på ögonbrynet. Men det kanske tar stopp nångon annastans i ledet.

///MVH Yngve "Hasso" Carlsson
Länk
jo
972
johnor
Några gamla BMW:er
Det är nog riktigt, men Murphy säger ju att kan det jävlas så gör det så. Besiktningsmannen kan ju vara E23 fetischist... Det kanske har släppt på importkraven de senaste åren, för ett antal år sedan var det ju omöjligt att ta in bilar som hade anan fjädring, avgassystem etc utan att man återmonterade original, men det kanske rörde bilar med detta infört i briefet.
Frågan är vad som står i briefet på denna, AUT eller MECH?

/Johan
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Håhå! Kul E23:a. Det skall vara en Executive med den inredningen. Jag har haft en sådan, dock i Diamantschwarz. Visst är den ett ihopplock, men det är ju kul med manuell. Jag ÄLSKAR ratten! Första Airbagdesignen som följde med till E32!

Priset är rent åt h-vete, då den ej är strikt original. Synd att den är så sänkt och har E39-fälgar :-(

Den hade varit perfekt med original 415 TRX, och inredningen är superläcker, och faktiskt en av de skönaste BMW tillverkat! Den fläktar litet när man sätter sig i den på sommaren, och så är det handsytt buffelläder, med handskriven signatur av sömmerskan! Den är i princip outslitlig!

Och så detta FÖRBANNADE utbytande av originalstereo! Varför?

Nåväl, kul bil!

/A

BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel.
Mi
97
Michael530
530iT -07
Fin bil!
Verkar ju tyvärr ha blivit stulen idag....Står nederst i annonsen, hittelön är utlyst.
Mycket läcker! Den är/var ärlig talat helt perfekt vänsterstyrd med den starkaste motorn i Individualfärg älskar allt på speciellt färg, fälgar, airbag och manuell låda.

Mycket tråkigt att den är stulen(;

Den hade inte varit något problem att registera här om det inte stått en massa i ändrat fältet (kanske inte ens då). Vad jag kan se (samt vad som står på nätet) är det enda i det tyska regbeviset som talar om vilken växellåda en bil har är chassinumret och möjligen kod4 fast den ska bara innehålla kaross/motor/modell så den är nog bara chassinumret som avslöjar.

Det har registerats så många märkliga bilar under alla år som M5-92an med 540imotor, en Audi RS6an som står med trimmeffekten i regbeviset, den stulna M5T-92an med chassinummer från en 93as sedan och en 94as 540iAT som är reggad med en 96as 540iT/6s chassinummer. Dem flesta av de nämnda är reggade för länge sedan. Jag är allt annat än imponerad av vägverket/transportstyrelsens/bilregistrets arbete de grundar för kriminella.

Stephan
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.