AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
4.588

massera ut bucklor i sundsvall

hej
är det någon som vet av någon i sundsvall som´masserar ut små bucklor utan omlackering?
ungefärligt pris?
Visa användare
1.981
Thorssa
Volvo V60 D4 AWD R-design -13
Magnus Hammarstrand har jag anlitat flera gånger. Han jobbade på Cardent senast jag använde hans tjänster men vet inte om han är kvar där. Han hade iaf 070-312 04 31 senast jag var i kontakt med honom. Mycket duktig!
tack för tipset
Vet du ungefär vad han brukar ta?
jobbade han på cardent i sundsvall?
Visa användare
1.981
Thorssa
Ja då gjorde han iaf det, nu var det ett tag sedan så jag vet inte om han är kvar där. Jag fick betala 500 kr för att fixa två dörruppslag som var ungefär 1 dm ifrån varandra. Magnus var dock kund till mig vid det senaste tillfället så det kan hända att jag fick ett bättre pris än normalt, det vet jag inte.
kollade nummret på eniro det gick till någon nere i jämjö. Sökte på Mangnus Hammarstrand i sundsvall på eniro fick ingen träff samt sökte cardent i sundsvall ingen träff.
Var det länge sedan du anlitade honom?
Visa användare
1.981
Thorssa
Ja det var några år sedan nu tyvärr, jag försökta söka jag också men hittade tyvärr inget. Försökte söka på Dentec också men hittade inget där heller. Fråga runt hos t.ex. Kirres Bilvård om de kan göra det eller känner till någon som kan göra det.
ok
tack för hjälpen.
Visa användare
1.981
Thorssa
Hittade ett gäng visitkort i receptionen på gymet (!) igår till PDR Service som annonserade om just massering av dörruppslag. De har telefon 070-309 66 29.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.