|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Tack så mycket AlexanderK & E! Nu längtar jag bara tills våren så man kan cabba ner!:) Jag håller med! E46 är enligt min åsikt den snyggaste 3-serien! |
|
|
Jag ska försöka lägga upp lite bilder på den! Vill gärna höra vad ni andra tycker om den!:) |
|
|
Jag är nyfiken. Lägg upp bilder. Våren kommer, jag lovar och jag vet när. Men jag kan inte lova en solig varm vår. Edvard |
|
|
Vänta till våren? Hallå!!! Du har köpt en cab mannen! ut och åt oavsett väderlek. Du måste ju kunna förnimma känslan av att åka en cab! Jag och min dåvarande tjej åkte cab i 110 i -8 en gång, det var samma helg som jag hade köpt den! Ser fram emot lite bilder. |
|
| Grattis! Det kan vara bra att cabbe ner den då o då också, för att hålla sufflettmekanismen i trim.. | |
| Sani...det behövs inte.. | |
| Läs instruktionsboken! Det brukar INTE rekommenderas att fälla taket när det är minusgrader. | |
|
Alexanderdamm...Välkommen till "Cab-familjen":) En otroligt skön känsla att köra nercabbat...En sorts frihet:) valde själv mellan en M3 coupe eller en M3 cab...Ångrar mig inte de minsta,och idag vet jag att jag valde rätt.. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.