|
|
|
|---|---|
|
Hej Sökte men hittade inget som passade. Jag har problem med mattan och luckan i skuffen, själva klädseln och hela luckan till reservhjulet. Det är nått jävla klet där som inte luktar men som är kletigt som in i jävulen! Jag tog in det i badkaret och provade med Vanish och typ allrengöring eller nått, men det verkar inte ha hänt nått!! Liknar lite typ fett som finns ovanför skåp i köket som satt sej i åratal. Misstänker att det är motorolja som läckt ut där men jag vet inte. Vad ska jag använda?? helst nått man typ har hemme eller så. | |
| Thinner | |
![]() 940 E39 520iM -01 (M54B22) Orientblau Metallic
F36 420xD -16 (N47D20) Sparkling Brown Metallic |
Avfettning funkade på mina tygmattor. |
|
Thinner?! haha fan ska jag bli hjärndöd när jag tvättar =P Nämen ok så avfettning funkar på klädseln utan att sabba? |
|
|
Du kan ju prova Cilit-Bang också på liten yta. Bra drag i det medlet. Generellt gäller "lika löser lika", D.v.s. till olja (motor?) vill du ha andra aromatiska kolväten såsom thinner, kemisk ren bensin, lacknafta etc. Sedan ska ju klädseln hålla också... Om det är "matfettskladd" så Cilit eller ev. testa att hyra en ångtvätt. Det kan fungera bra. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.