AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.666

Värdering Bmw 335 Coupe 2007, lågmilare!

Har alltid haft ett intresse för lågmilade, och förhoppningsvis, väskötta coupebilar..
Har noterat den här på Blocket: Länk

Eftersom jag inte ringt på bilen så vet jag inget mer än den "fattiga" annonstexten.
Vad anser Ni att bilen är värd?
Eftersom skyltarna är dolda kan man ju inte veta utrustningsnivå, men det "viktigaste" verkar
Väl finnas, metallic, läder osv.
Mätarställningen utgår jag från stämmer, men skulle givetvis kontrollaras noggrant vid ett eventuellt
förvärv..
Någon som ringt på annonsen? Åsikter om begärt pris? Tycker själv att priset nu är rätt okay, 290k, som tidigare begärdes var dock helt upp åt väggarna..
Haha, hoppas han inte kör med gummimattan över pedalerna.
St
504
Stockholm-1
340i Touring
I3s
Förarstolen ser sliten ut. Reser vissa frågetecken om
Milen
Jag tycker inte förarstolen ser sliten ut. Tyvärr blir skinnet så efter några år på sportstolarna, bilen är trots allt fem år. En kraftig person som hoppat in och ut ur stolen ofta pga korta turer sliter snarare mer på stolen än långa sträckor.

Tycker denna bil skall vara billig, för att vara en 335 är den ganska snikigt utrustad vilket kan göra den lite kall i nästa led. Är den importerad eller svensksåld?
Har ännu inte ringt på bilen, känner mig tveksam då bilen känns väl gammal, Snart 6 år..Tror att den är Svensksåld, tydligen uttagen mars 2007.. Kan givetvis vara en import ändå, men då har den inte varit så lång tid i ursprungslandet..
Sportstolar och tvådörrarsbilar brukar kunna ge ett ganska stort slitage på skinnet. Hur ofta har man inte själv fått åla sig in på någon parkering och funderat över varför man tusen skall ha en tvådörrarsbil med dörrar stora som "logportar"..
Men skall bilen vara fin får man lida pin som det gamla uttrycket lyder....
Verdi
Kristoffer,
Vad är det som saknas förutom M-sport? Eller vet du chassinumret så du har kollat upp det? Ser att den har stolar med helskinn och minne, navi, acc, xenon...
Pa
1.120
Passo222
BMW iX1 eDrive20 M-sport 2025
Vadå sniket utrustad?? Har ju även glaslucka. Kan mycket väl ha både HiFi, Buetooth, USB, CDvxl, Komfortöppning, Adaptiva kurvljus mm då mkt ingår i pkt på coupén. Skulle vara att det inte är automat då kanske men tycker den verkar prisvärd om svensksåld och ärliga mil. Mvh
Jag hade gärna sett M-sport, automat och gärna uppgraderat ljudsystem på en 335, sen tycker jag fälgarna ser ganska snikigt ut men de går alltid att byta. Missade att den hade lucka och navi, då är kanske snikigt att ta i men just 335 är ju top-of-the Line och de kräver mycket utrustning för att vara intressant tycker jag i alla fall. Och gissningsvis många andra eftersom modellen tilltalar främst entusiaster.
Man kan ju samtidigt se detta som en möjlighet att få mycket bil för pengarna, det är ju samma fantastiska bil som alla andra 335:or men då skall man se till att inte betala för mycket :-)
Du
1.604
Dutta
Bmw 525iM-03
A6 avant quattro 2.7t 6vxl
Fin bil, många plus för att den är manuell..Vill man att den skall se porrigare ut så är väl ett fälgbyte inte fel.

mvh
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.