AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
3.321

Led ljus släpvagn

Du
1.604
Dutta
Bmw 525iM-03
A6 avant quattro 2.7t 6vxl
Funderar på att montera nya Led baklyktor på min kärra eftersom jag är trött på krånglet med trasiga glödlampor då och då....Men kommer det att funka eftersom spänningen är betydligt lägre på dessa lyktor kommer drag bilen få felmeddelande te.x blinkersen kommer den flippa ut med intensiva blinkningar?

Funderar på dessa baklyktor>>Länk

mvh
Det beror på vilken elsats du har. Många eftermarknadselsatser lär det nog inte vara några problem med. Hur det är med BMW original vet jag inte. BMW har bara specificerat vad belysning får dra som max på respektive kanal (stift).

I värsta fall får du ha ett litet motstånd på respektive kanal för att öka strömförbrukningen.
Du
1.604
Dutta
Bmw 525iM-03
Drar kärran med min audi mest men den flippar på blinkersen när en glödlampa slocknar på släpets blinkers etc. Är rädd att det inte funkar utan motstånd.

mvh
För 358kr är det väl enbart att testa?
La
305
Latorparn

325da Touring -08
120dm -14
Saab Sonett 3 -72
Jag har Biltemas LED-bakljus på en båtkärra. Det fungerar i alla fall tillsammans med min 320 -01.

Du
1.604
Dutta
Bmw 525iM-03
Lyfter min gamla tråd!
Monterade led lyktorna idag på kärran men blinkersen "intensiv blinkar" på min Audi A6-00 sedan testade jag även på min arbetsbil en Vw caddy årsm 2010 och där funkar blinkersen klockrent.Antagligen känner lampvarningen i audin av att det är för dåligt motstånd när man blinkar går ju att lösa med motsstånd men finns det andra alternativ någon som vet kanske?

mvh
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.