|
|
|
|---|---|
|
Hej alla glada! Tack för tips m.m. Det blev en BMW 540 Touring automat (steptronic) Kom hem nu med bilen..SÅÅÅ nöjd! Vilken bil, otroligt att en 97a som gått ca 29 000mil kan gå så fint i motor/låda, kvalitè säger jag :) Kommer somna lycklig... | |
|
Grattis! :) Har själv haft två stycken 540 e39 touring, ruskigt sköna bilar faktiskt, i alla fall den ena som va fullutrustad ink 16:9 navi och M-sport paket med svart läder. (f.ö. min "första bil") Läckra vagnar om man får tag i rätt exemplar. Skulle inte tveka på att köpa en riktigt fin igen om man hitta någon sen årsmodell, i bra skick med ovanlig utrustning, bara för att liksom. Är rätt såld på sena 540is :) |
|
|
Tack! Kul att du också gillar 540 E39 Touring! Jag ska åka en tur till norrland nästa vecka ( bor i STHLM ) Ska bli underbart att köra den på landsväg, längtar redan =D Tyvärr så är denna inte så utrustad, ingen Navi samt att pixlarna är så dåliga att jag ej ser. Men min ekonomi tillät ej en i mint condition. Viktigaste att lådan, motor går fint och det gör den! Jag tror min är M utrustad, alltså jag har M ratt iallafall. Sen tror jag att det är lite andra sidolister, (utanpå, sidospoilers) ser lite "fetare" ut än standard. Sen är det någon form av facelift front med xenon halvljus/angel eyes m.m. ( riktigt fin tycker jag ) Dock så har höger dimljus lossnat från fästet plus att själva fästet är trasigt, någon ägare innan har kört på något, så det är lite sprucket.. Men som sagt, alla dessa "småfel" gjorde att jag hade råd att köpa. Ska kolla lite mer, men tror som sagt den har lite M-styling. Jag har grått skinn med framstolar i sportmodell med utfällbart stöd för låren (så skönt vid långkörning då jag är ganska lång) Trevlig helg! /Tommy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.