|
|
|
|---|---|
|
Tjena! var ute för en konstig sak på min morsas 523i -07 E61, efter att ha kört en sträcka på ca 3 mil så började dioderna på knapparna till stolsvärmen att blinka och fortsatte att blinka efter att motorn stängts av och tändningsnyckeln tagits ut ,vad kan detta bero på? ringde till auktoriserad BMW-verkstad och dom hade inte hört talas om det innan... kopplade bort batteriet och kopplade ihop det därefter och då var allt som vanligt igen (förutom klocka osv som behövdes ställas in) men vad kan detta bero på? någon som varit med om något liknande? Inget biter så hårt som det tyska stålet! | |
|
Jag hade samma problem en gång. Vet inte exakt vad det berodde på, löste det på samma sätt som du gjorde. Jag har haft tre fel som kan vara relaterade till problemet, Antennförstärkaren, kabelbrott bakluckan och kasst batteri. |
|
|
okej ja antennförstärkaren är bytt en gång och kabelbrott i bakluckan är inget som vi varit med om, så det kan nog vara batteriet som börjar spöka lite nu i minusgrader och liknande.. bilen är från 07 å batteriet är inte bytt någon gång såvitt jag vet! och det är dags för service så då får dom ta och byta batteri i samma veva! Inget biter så hårt som det tyska stålet! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.