|
|
|
|---|---|
|
Hej! Testade återanvändningsbar solfilm på E81'an. På det stora hela blevvdrt väl okej. Vart dock problem med att få filmen tät mot rutans ytterkant, där det ligger ett fält med svarta prickar. Hur gör ni för att få det bra? Se länk för bild på det jag försöker förklara :) Länk | |
| Jag har en kompis som jobbar med solfilm. Dessa raster går aldrig att få riktigt bra. Det kan se bra ut till en början sen släpper det så det blir lite ljust runt prickarna. | |
| Vilken bajsmacka! Löser man det med Solarplexius då? | |
|
Skulle vilja påstå att det går få alldeles utmärkt bra om man använder bra film och lite värme, kan dock ta några dagar innan det sätter sig. Har haft flertal bilar med sådant raster och har inte haft problem på nån, varken att det ser illa ut eller släpper. Någon som jobbar med sådant ger dessutom garanti på både material och arbete. Återanvändningsbar film hör väl dock inte till kategorin "bra" i den meningen, tjockare och annat material EEHRMM... *host* SAAB 900ng set. |
|
|
Nej, det är väl det som är problemet, men vill kunna ta bort det lätt av olika anledningar :) Är soyafilms avtagbara en "bra" film? |
|
|
Som jag har läst är det same same som det biltema säljer... Tror inte det finns någon sådan film som är erkänt bra tyvärr. Men det är ju vad jag läst, har inte sett deras produkter själv EEHRMM... *host* SAAB 900ng set. |
|
| Satsar på solarplexius då. Tack för råden! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.