|
|
|
|---|---|
|
Någon som provat? Verkar väldigt häftigt om du frågar mig. Länk | |
| Häftig idé, men jag skulle vilja se en diskretare variant. | |
| Länk :) | |
|
Nja. Neutralt diffus markbelysning (dvs original, men bytt till LED) samt belyst M-logo i trösklarna det är snyggt det! |
|
| Marin849: +1 det andra ser ut som Volvo raggare ;) | |
| Dessa på Mazda verkar lite krystat :) Men effektfullt förstås efter 10 år, när projektorn ramlar ur när man öppnar dörren och blir hängande i sladden... ;) | |
| Marin, bild på det du beskrev? | |
| Också intresserad av att se belysta innersteg | |
|
Alpina har belysta innersteg,som org...polaren hade de på sin Alpina B8S 2002/2003 e39 |
|
|
Har bara bild på markbelysningen på min UTAN belysta insteg. Länk BMW Performance: Länk Fan, det är ju snyggt!! Se Länk Ta bort "Individual-texten", det blir för mycket. Orange: Länk Mysigt: Länk Nästan längst ner finns en vit tröskel: Länk |
|
|
De 2 sista länkarna ser galet bra ut, var får man tag i dom trösklarna? |
|
|
Jag har individual instegslister men hade varit trevlig med belysta! Kan man köpa sådan eller kan mna göra om dessa på något sätt?? MvH Bmw 4-ever |
|
|
Någon som hittat belysta lister att köpa?? Är inte intresserad av att modifiera själv. |
|
| Schmiedmann har men de kostar en del. | |
|
Länk Kolla längre ner, en tusenlapp ca. Då borde de vara höger och vänster. |
|
|
Bara E60.. Söker till nån av mina bilar. Sen var den i rostfritt och en ganska ful logo på.. Såg inget bra ut. Skulle viljat ha nått svart och med logo som liknar orginal m-list. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.